PrøvLykken Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 I dag var det siste dag på salget på barnas hus, og me reiste og kjøpte Easy Walker Sky!! Fekk den for 4199, mot 5999 til vanlig. Takk til alle her som har hjelpt oss!! Ikkje så lett å velga for første gong. No skal me berre venta til juli. Som mannen min seier: "Tenk so mykje finare vogna blir når babyen vår ligg oppi!!!"
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Har akkurat bestilt Easywalker sky fra Nederland jeg. Betalte 3.700 kr. inkl. regntrekk, porto,frontbøyle og søskenbrett. Supert! Har ikke vært i noen butikk og sett på den, eller prøvekjørt den, men den virket såå fin på nett, dessuten ingen som har sagt noe negativt om den. Hvilken farge kjøptedu? Og du vil ikke ta et bilde av den og legge ut på nett, så jeg kan få se den? Blir jo noe annet når man ikke ser disse "tilgjorte" bildene av den =)
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 hei! bestilte vogna selv den her uka fra nederland. fra john! tror jeg betalte 3500 for vogna inkl regntrekk! har heller ikke verken prøvekjørt, kun sett classic modellen! spennende. overførte pengene på mandag eller tirsdag. håååper at det skjer noe snart!!!!
PrøvLykken Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2007 Me har ikkje fått vogna enno, so har ikkje fått teke bilete. Bestilte i raud bag og blå sittedel. Blir litt meir to ulike vogner då Ho virka god å trilla, og plass, liten å legge saman, fin å sjå på og i det heile tatt. Dama på butikken virka som ho likte den, ho sa iallefall at det var fleire av dei som jobba der som hadde kjøpt den og som var fornødde. Var både bag, vanlig sitte del, regntrekk til begge to, og vindtrekk og nyggnetting til bagen. Syns det virka som eit greit kjøp. Hadde kanskje spart litt på å bestille, men syns det er greit å kunne gå tilbake på butikken viss noko skulle vera gale. Gler meg til å få ho, sjølv om ho berre må stå på loftet ei stund...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå