MomInUSA Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Gratulerer med halve svangerskapet overstaatt!!! Saa heldig du er - jeg kommer etter om ett par uke da... det er liksom noe spesielt med aa komme halvveis... Ha en fin dag!!
endaeintrønder Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 sier du det?sjønner ikke den derre ukeregninga jeg,står her når jeg logger meg inn at jeg er nå INN min uke 19 jeg,har termin 3 dager etter deg,men er jo "bare" 18+3 el no..er jeg i uke 19 nå da?sjønner ingenting jeg:( Jeg er ihvertfall ikke halvveis før over neste uke?
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 hmmm... kalenderen her mener ar jeg ikke er i uke 20 før på tirsdag, men jeg har telt ukene fra sist mensdag så jeg mener at siden er noen dager feil. :)
mammatil2*06&07* Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 grattis=) godt å være halveis=) skjønner ikke helt den ukes-regninga her jeg heller, hær står det at jeg er i min uke 20, men mener selv at jeg er i uke 19 idag... har termin 1.juli...
TusseMor07&09&14 Skrevet 4. februar 2007 #8 Skrevet 4. februar 2007 De regner litt annerledes her. de regner på hver påbegynte uke. er selv 25 uker. da har du liksom begynt på uke 26 her inne...
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #9 Skrevet 4. februar 2007 Gratulerer, det er deilig å ha nådd den milepælen!! No er det den beste halvdelen igjen *håpehåpe* Det går fort og sakte på same tid synes eg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå