Gjest Skrevet 3. februar 2007 #1 Del Skrevet 3. februar 2007 Eller jo, forstår jo en god del, men nå skal dere høre: Sambo vekket meg i natt.. hehe... jeg la meg så tidlig i går kveld, og sovnet veldig fort. Midt på natten våkner jeg at en veeeldig kosesyk samboer. Jeg er egentlig veldig trøtt, men "våkner" etterhvert og er selvsagt med på leken. Etter forspillet er det tydelig at han vil ha sex uten kondom. Jeg spør om ikke han skal hente kondomen, men får da til svar at han vil ha litt uten først... jeg tenker at det er egentlig litt dumt, ting kan jo skje.... og han har sagt han ikke er klar... vel, jeg er ikke vond å be for å si det sånn, og det er jo så mye mer deilig uten dongen.... Den kommer midlertidig på etterhvert, og det er det jeg som sørger for... Jeg hadde jo bestemt meg for at nå var det bare han som skulle ta ansvar, men jeg er jo mer eller mindre ansvarlig selv også.... jeg vil jo ha en klar samboer før vi har sex uten prevensjon... Og så sier jeg til han etterpå at vi burde ha dong på fra første stund, for det kan jo skje ting... jeg sa han kunne da benytte kondom, eller at jeg begynte på pillen igjen. Men da ville han bruke kondom, selv om han ikke liker det... Han ville ikke at jeg skulle begynne på pillen.... Men så nevnte han om ikke jeg kunne ta angrepillen da, for sikkerhets skyld, i tilfelle noen svømmere hadde kommet seg på tur før resten av gjengen... Men da sa jeg nei, det er ikke aktuelt. Har tatt de to ganger tidligere og kastet opp begge gangene - det gjør jeg ikke en gang til. Og det skjønte han.... Huff, noen ganger får jeg på følelsen at han er på glid, mens andre ganger virker det ikke sånn i det hele tatt. Han har selv sagt at han ikke er klar, men det er riktignok flere måneder siden... Har dere opplevd noe lignende? Har dere noen gode råd å gi meg? Hvordan få samboeren min på gli - hva tror dere om saken? Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8072080-jeg-forst%C3%A5r-ingenting-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta med novembergutt Skrevet 5. februar 2007 #2 Del Skrevet 5. februar 2007 Han synes nok tanken på å bli pappa er kjempeskummel. Det tror jeg han deler med de fleste menn, og de blir nok aldri ordentlig klare, sånn som oss. Men noen av dem (sånn som din) håper kanskje at det skal skje et "uhell", slik at dere slipper planleggingen. For skjer det så skjer det, og da slipper han på en måte å gi klarsignal. Tror det var sånn for min samboers del også. Vi ble mer og mer uforsiktige, selv om han ikke var klar, og tenkte at skjer det så skjer det. Men brukte også kondom ofte, slik at vi ikke prøvde å "ordenlig", om du skjønner:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8072080-jeg-forst%C3%A5r-ingenting-jeg/#findComment-8103361 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå