NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 I dag har det kommet litt lysebrun utflod.. Er ingenting når jeg tørker meg, men det er kommet i truseinnlegget flere ganger i dag.. Er en god del dager siden jeg hadde sex.. Er det noe å bekymre seg over og ringe til føden? Eller er det helt normalt mot slutten..? Er i uke 36+5 Setter stoor pris på svar=)
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. februar 2007 Ingen som har noen erfaringer? Eller beroligende svar? =)
Gizom81 Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Har ikke erfaring på dette området, men har jo lest om tegnings blødninger.. Knaskje en telefon til føden ville være en ide? Lyke til!
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2007 Hm.. Hva er tegnings blødninger? Takk for svar!
Cicci79 - ble mamma 16.02 Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Min jordmor sa at dersom det kommer brun/ rosa utflod som ligner på det sommer kommer siste dagen av menstrasjon er dette helt normalt og ikke farlig. Kan jo kanskje være slimproppen som er i ferd med å gå??? Er du fortsatt bekymret ville jeg ringt føden, da får du svar med det samme. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå