high five Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Nå har jeg prøvd alt, ingenting hjelper. Jeg har massert, hatt på varme omslag og ammet hode mot hode, men det er fortsatt like tett. ( på oversiden av brystet) Noen flere gode råd?? Er så lei av dette, hender rett som det er når gutten sover litt lenge. AU!
Aga:-) Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Lecithin er det et naturpreparat som heter, det skal visst nok forhindre tette melkeganger. Ellers er det vel pumping som må til, selv om det er kjedelig å stå opp om natta for å pumpe seg....
high five Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2007 tusen takk, det skal jeg prøve;)
Expat Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 1200mg tre ganger i døgnet med måltider. (Kloster Lecitin har de også på apotekene, de er åpne i helgene...). Nedtrapping en kapsel i uken etter at du har vært god en uke. Det koster bare en hundrings for hundre kapsler.
Expat Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 Pass også på at C-grepet ditt ikke er for hardt. Du kan håndmelke etter en lang dusj eller et karbad. Du kan stå på alle fire over barnet og la det die. Da kommer haken dit den skal.
Aga:-) Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 Og slutt med bøyle-bh hvis du bruker det. Jeg har vært mye plaget med brystbetennelser, men etter at jeg sluttet med slike bh'er (eller egentlig sluttet jeg nesten å bruke bh generelt), ble jeg kvitt problemet.
ei prinsesse og en prins Skrevet 3. februar 2007 #7 Skrevet 3. februar 2007 Har også vært en del plaget av det:( Men prøver bare å følge med puppen.. og merker jeg noe,så pumper jeg meg ofte og om natta.. til kulen er borte. Til meg hjelper det å ha på varme puter ei stund før og ligge litt framover nå rjeg tømmer brystet med pumpe.. Stryker også på kulene..for å få di tømt! Lykke til:)
Expat Skrevet 3. februar 2007 #8 Skrevet 3. februar 2007 Ja, Aga du sier noe, jeg kunne ikke bruke slike ammebh-er som har "hull i midten", måtte ha en som gjorde det helt åpent, bart bryst. Det er en veldig fin en på ammehjelpens nettbutikk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå