Gå til innhold

Når kontakter man lege?


*bitteliten okt 07*

Anbefalte innlegg

Jeg er helt ny her, testet positivt i går:) Jeg er litt over 4 uker på vei i følge mine beregninger.Et dumt spørsmål kanskje, men når kontakter man legen/jordmor? Og hvor ofte skal man til kontroller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. kontrollen er som regel mellom uke 8 og 12. Men du kan bare ringe fastlegen din og fortelle hvor langt du er på vei, så avtaler de time i forhold til det. Det er ikke så mye man får gjort før den tid, annet enn å få en bekreftelse på at man er gravid.

Gratulerer så mye med graviditeten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer!! Vi er i akkuat samme situasjon:) Testet også positivt i går. Hadde første dag av siste mens 1 januar, så har foreløpig termin 11 oktober. Når har du termin? Det har liksom ikke gått opp for oss enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere også:) Har absolutt ikke gått opp for oss ennå, var første gang vi prøvde, så vi har vært heldige!

Vi har føreløpig termin 15. oktober så vi kommer nok til å følge hverandre ja:) Når har du tenkt til å kontakte legen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer alle sammen;) og stjerneguttemamsen: jeg har også termin 11.oktober;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som bor i Oslo bør søke fødeplass før dere går til kontroll, for fødeplassene blir fylt opp på 1-2-3, og da kan det være for seint å søke i uke 8,- i alle fall i uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Jeg er også ny i klubben. Testet positivt i går jeg , og tro meg- hadde min siste mens 22. januar...

Jeg kontakter legen etter at jeg egentlig skulle ha mensen igjen.. i slutten av februar, begynnelsen av mars.. det må da holde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...