Gå til innhold

Hvordan kjentes de første sparkene ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare 13+2,men i går kveld satt jeg oppi sofaen med bena i kryss, plutselig begynte det å vibrere under ribbeina mine, litt på siden liksom.Når jeg klemte litt hardt der begynte det igjen.3 ganger skjedde det, så ble det stille. Var en helt fantastisk følelse, selv om det kanskje bare var luft. he.he;) Har bare ikke kjent noe sånt før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg kjente de første sparkan i uke 18! det va sporadiske spark som kjentes som små luftboble nederst i magen! det va super merkelig og kult! blei litt rørt ja!

Skrevet

De aller første sparkene jeg merket kjentes ut som lemus midt inne i magen, under navelen et sted. :)

Skrevet

De første sparkene jeg kjente var også under navlen, det var liksom små "dytt"

Skrevet

Tusen takk for svar:) Får bare smøre meg med tålmodighet da. he.he.

Da var det vel bare luft alikevel.:)

Skrevet

Same som husmusa - det første eg kjente var ein slags leamus eit par cm nedanfor (og innanfor) navlen. Først då eg var 18+0 at eg kjente dult og spark.

Skrevet

Jeg har kjent noe som urytmiske leamus helt nederst i magen. tror det er liv jeg, selv om det er skikkelig tidlig enda, er kun 12+3;)

Skrevet

Jeg og kjenner det under navlen eller pittelitt til venstre for navlen. Små dunk/lemus/kiling aktige greier :P Begynte å kjenne det i uke 13 sånn av og til hvis jeg konsentrerte meg, men nå i det siste ( er 15+2) kjenner jeg det hver dag uten å måtte konsentrere meg :) Begynner nesten å lure på om jeg er lengre på veg en hva jeg tror.... siden jeg kjente liv så tidligt og er førstegangs..Jordmor fant og hjertelyd i uke 12... så kanskje jeg er noen uker lengre på veg :) Får vente å se på ultralyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...