Gå til innhold

Noen som har opplevd tidlig eggløsning ved Pergo?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg går på min første runde med Pergotime, har ingen bivirkninger av noe slag. Det eneste er at jeg har nå hatt stikkinger på begge sider i rykk og napp. Stikkingene kommer ikke samtidig og er heller ikke hele tiden.

Jeg følger med eggløsningen med eggløsningstester. Men den testen jeg tok i går var mye sterkere enn den i dag. Den testen jeg tok i dag var nesten usynlig teststrek. Den i går var svakere enn kontrollstreken, men sterkere enn den som kom på teststreken i dag. Jeg begynte å teste i går skjønner dere, og er litt redd jeg gikk glipp av eggløsningen?

Min syklusdag er 12.

Håper på svar, og klemmer sendes til alle sammen:-)

Fortsetter under...

Hei Angelina

Jeg går også på første Pergotime-kur denne måneden :)

Gynekologen sa til meg at den ofte kan forsinke eggløsningen. Jeg har 32-34 dagers syklus og jeg fikk positiv EL test først i dag, på dag 17, så for meg er eggløsningen som normalt. Jeg bruker digital EL-test, synes det er vanskelig å tolke disse strekene. Jeg mener jeg har lest her inne at test-streken kan variere fra dag til dag når man ikke har eggløsning så jeg ville teste i flere dager hvis jeg var deg for å se om du får en strek som er sterkere enn kontrollstreken.

Lykke til :)

Hei!

Testen er positiv visst streken er like sterk som kontrollstreken eller sterkere. Første gang jeg gikk på pergo fikk jeg EL på dag 10, normalt hos meg dag 16, har 32 dager syklus. Men denne gangen fikk jeg den på dag 16, så den kan nok variere fra gang til gang. Men det som jeg har hørt er mest vanlig er at man får EL litt senere enn normalt på pergo.

Lykke til da! :-)

Jeg fikk tidligere EL når jeg gikk på Pergo. Bruker vanligvis få EL dag 20-23, men den gangen fikk jeg det på dag 15 om jeg ikke husker helt feil... Og så TR på dag 24 så Pergo hjalp ikke mot mine korte lutealfaser heller... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...