Gå til innhold

hvordan er det med hormonene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

off.. syns det er litt komisk nå.. skulle på butikken ista, og tenkte å ha med alle tomflaskene vi har samla opp (en bossekk og ei kasse) så lurte på om kisen kunne være med så vi fikk panta disse flaskene som har venta på oss så lenge og tar opp plass på boden. Nei det orket han ikke nå, men han kunne ta de med på mandag å pante de etter jobb.. Jeg ble bare så trassig! SKULLE pante disse flaskene akkuratt nå. Det endte med at jeg ble kjempefortvilt, lei meg og begynte å grine (!!) å kisen fikk litt dårlig samvittighet og ble med til slutt.. heh, merkelige greier.. Begynne å grine for noen tomflasker liksom. Hormoner i ulage..

jaja, fire måneder igjen. Å det blir nok ikke bedre. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkje så værst her heller me hormona! stakkar mannen min! blir sint for ingenting og lei meg for ingenting! huff huff!!!!!!!!

men har lengre gode perioda som eg bruke på å kose med han og si at eg e gla i han å sånn! får håpe det veie litt opp før raserianfall og urettferdige beskyldinge! :D

klem

Skrevet

han orker heldigvis ikke å bli sint eller bry seg når jeg begynner...han skjønner at det er hormoner. Bare håpe at det går over etter svangerskapet når hormonene begynner å komme litt mer i balanse igjen. :)

Skrevet

Her om dagen spiste jeg og sambo løvsteik! jeg var ikke særlig sulten så satt bare å pilla i maten. Fant ut at jeg skulle ha en bit med steik så satte igang å skjære!! Da så jeg at sambo skjærte i sin... aaaakkurat samtilig som meg!!!! Ble kjempesint!!! hehehe.... men sa ikke noe til sambo da!

Skrevet

Jeg har vært rolig som bare det jeg...Og jeg er ganske hissig fra før..HeHe;) Sist var jeg mye mer sint...men hadde da også en stresset jobb. Nå bare koser jeg meg;)

Skrevet

Blir så rørt av alt mulig jeg. Syntes bunnen var nådd i jula da jeg begynte å grine pga teksten om "de gamles julekveld" av Prøysen...

Skrevet

Hehe ja eg ble steik forbanna på mannen fordi han spurte om noe så uskyldig som hva han skulle spise med da eg hadde glemt å gi ham gaffel til middagen. Ble rasende å sa at han kunne hente den jæ*** gaffelen selv istedenfor å bare kritisere å forlange. Så gråt eg litt å syntes forferdelig synd i meg selv:P Etterpå følte eg meg bra teit da hehe...usj...disse hormonene..

Skrevet

Det er et helvete, mildt sagt! Er veldig sliten i hodet nå... Før jeg ble gravid hadde jeg mer enn nok med de få dagene i mnd hvor jeg hadde PMS, nå har jeg hatt PMS*10, huff :-))

Her ene dagen satt jeg å så på noe top model USA, fikk tårer i øynene når ei måtte gå ut, hadde aldri sett det før, men syntes nok det var kjempeleit!! ;-)) tragisk!

Skrevet

Føler jeg har vært spart for de verste hormonsvingningene jeg. Men det bikker jo over av og til. Er det stressete på jobben kan jeg bli hissig og utålmodig. Hjemme går det som regel bra, kommer ikke på noe spesielt. Nå må man huske på at det er normalt å vise følelser på godt og vondt gravid eller ikke gravid. Alt trenger ikke å komme av hormoner, men det er lett å skylde på det. Noen er jo mer utsatt, jeg føler jeg er spart ;-)

Skrevet

jeg fikk virkelig merke det da jeg var på butikken for noen dager siden. skulle ha sjokolade melk. ikke bare sjokolademelk, men DEN sjokolademelken, og den lille pakken. for den er bedre enn den store. men de hadde bare den store. så jeg begynte å sutre som en liten unge. nesten så jeg begynte å grine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...