Elizabeth-74 Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 men likevel være gravid? Føler meg så veldig gravid. Magen er liksom litt oppblåst og så blir jeg litt svimmel av og til. Spesielt når jeg legger meg. Og sulten hele tiden. Men kanskje det bare er en ønske tenkning?
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Svarer her også Man kan absolutt få positiv EL test når man er gravid, jeg mener å ha lest at EL-testen alltid blir positiv når man er gravid... Men hvor i syklus er du? Jeg var gravid ifjor i 2 mnd (MA) og det eneste sikre symptomet jeg hadde da var svimmelhet, alt gikk helt rundt for meg og det var verst da jeg la meg... Lykke til med testingen!
camelia4årpåvent Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Nja, men hadde du ikke mensen for to uker siden? Det er jo noen da som faktisk får mensen, men som likevel er gravid. Likevel er det ikke vanlig å få noen særlige symptomer før rundt ikm dagen, ca. Men, man vet jo aldri, kroppen er en forunderlig ting. Lykke til!
Elizabeth-74 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2007 Jeg har el i de nærmeste dagene. Så jeg er halvveis i syklusen min. Hadde litt blødninger forrige periode, men ikke som vanlig og så gikk jeg to dager over tiden. Hadde noen utrolige smerter før ikm og så kom altså mensen to dager for sent. Men hadde mye mindre blødninger. Men kroppen er jo veldig rar. er nok ikke gravid. Har testet negarit på graviditetstest. og ikke hatt utslag på el test før i går. Så vi får hoppe i halmen i kveld:)
camelia4årpåvent Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 Oki =) Dere får kose dere i kveld! Mannen min er syk med høy feber +++, så jeg får ta til takke med det jeg har fått til nå og håper på at det holdt denne gang!! (satser hardt på at soldatene hans har en levetid på 3 døgn =))
Elizabeth-74 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2007 da slipper vel egget mitt ca i dag, så vi får passe på å ha sex i ett par dager på rad...... Synd at mannen din har feber. Krysser fingrene for lang levetid på svømmerne hans...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå