Gå til innhold

Lys rosa utflod.. er det en start??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt dette fra igår kveld.. Kan det være et tegn?? Har hatt en del kynnere og litt mens murringer idag. 11 dager til termin idag.. *håpe håpe*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg noen ekspert på det området akkuratt,for det er masse jeg lurer på selv,men ei jeg kjenner som fødte for to uker siden fikk lys rosa utflod i 3-4 dager før vannet gikk og fødselen var i gang.

Så det kan definitivt være ett tegn på at noe er i gang:)

Lykke til:)

Skrevet

Da får jeg bare håpe videre :-D Kjenner at jeg er VELDIG klar nå!!! 11 dager føles som en evighet... Men hun kommer når hun er klar. (kan jo hende 10 min med føttene i isvann hadde virkning igår da )

Skrevet

Vet hvordan du har det ja,er 20 dager igjen på meg men føler meg veldig klar jeg også:) Men spørs om snuppa mi ikke trives veldig godt inni der og vil være der ei stund til:) Jeg prøvde også føttene i isvann for to dager siden og har hvertfall fått mye mer menssmerter og vonde kynnere etter det,så det kan hende det har noe for seg ja.

Skrevet

ja vi får håpe :-) Skal ut å spise middag med venner nå. Satser på å bestille det sterkeste de har på menyen ;-) Kanskje det også er med på å puffe henne i riktig retning :-D

Skrevet

Jeg har hatt det i over ei uke, skjer fortsatt ingenting her.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...