Gå til innhold

nån som har brukt xencial her?


sneipen <3 snuppa

Anbefalte innlegg

har netopp bynt me di tablettan. å det romla nåkka heilt SINNSYKT i heile magen/tarman!!! herregud..ska det vær sånn heile tia mens æ bruka di tablettan så blir ikkje ' å bruk di lenge...!!!

 

 

gikk dåkker ned i vekt? og kor lang tia tok det før du gikk ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukte de i et par mnd men hadde konstant "fett diare" så jeg sluttet. De virket ikke på meg.... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte de ett par måneder, men funket ikke i det hele tatt på meg. Hadde også "fett-diare" som nevn over her, var skikkelig plagsomt og turte ikke gå på do når noen var i nærheten. Hørtes jo ut som om doskåla eksploderte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm...ska nu prøv tabl i nån uke så...

 

fikk di forrestn av ei venninne som hadde samme erfaring som dåkker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på de i snart 2 mnd. Jeg har tatt av snart 3 kilo. Men jeg får ikke fettdiare dersom jeg ikke spiser noe fett. Jeg har vanligvis avføring 1-2 ganger til dagen. Men dersom jeg spiser f.eks lasagnen eller pizza eller noe med høyt fettinnhold (majones. helfet ost, fløteis, melk, sjokolade potetgull osv) da får jeg som du beskriver, romling, luft, og diare. Men dette er heller ikke noe vidunderkur, du må kutte kraftig ned på fett i kosten og trene om tablettene skal ha noen effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du sei nu nå der ja... i går spiste æ bla ost,majones og sjokolade..:( og idag har æ holdt mæ unnja det meste av det æ spiste i går. har hatt litt romling,men ikkje mykje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Har brukt de for noen år siden etter å ha gått opp etter forrige fødsel. Merket det på magen hele tiden, men spesielt etter fettrike måltider.

De pillene var fin hjelp til å gå ned de første kiloene. Merket vektnedgang etter et par uker. Tror ikke jeg tok av meg mer enn 4-5 kilo av de. Men de fungerte fint som en starthjelp.

Det som har funket for meg i senere tid, er å legge om kosten etter Fedon Lindberg prinsippet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går spiste æ bla ost,majones og sjokolade..:( og idag har æ holdt mæ unnja det meste av det æ spiste i går. har hatt litt romling,men ikkje mykje..mamman t goklompen min:)

----------------

 

.......pakker du i deg slankepiller bare sånn helt ukritisk?

 

Leste du aldri pakningsvedlegget til Xenical??

http://www.felleskatalogen.no/felleskatalogen/?mainpage=/felleskatalogen/show.do%3Ffilename%3D/content/preparat-register/X/Xenical_Roche_84457.html

 

Og du fikk ikke med deg noen av bivirkningene heller??

 

Vel disse bivirkningene er bl a;

Hovedsakelig av gastrointestinal karakter og relatert til hemming av fettabsorpsjonen. Forekomsten av bivirkninger reduseres etter langtidsbruk. Hyppige (>1/100): Endokrine: Uregelmessig menstruasjon. Gastrointestinale: Oljeaktig lekkasje fra rektum, flatulens/flatulens med tarmtømming, kraftig avføringstrang, hyppig, kraftig og fettrik oljeaktig avføring, mavesmerter/ubehag, flytende eller bløt avføring, rektale smerter og ubehag, tannsykdommer, gingivale problemer. Luftveier: Infeksjon i øvre og nedre luftveier. Metabolske: Hypoglykemi hos diabetikere type II. Psykiske: Angst. Sentralnervesystemet: Hodepine. Urogenitale: Urinveisinfeksjon. Øvrige: Tretthet, influensalignende symptomer. Sjeldne (<1/1000): Øvrige: Hypersensitivitet med kliniske symptomer som kløe, utslett, urticaria, angioødem, bronkospasme, anafylaktisk reaksjon og bulløse hudreaksjoner. Svært sjeldne tilfeller av forhøyede levertransaminaser og forhøyet alkalisk fosfatase. Redusert protrombin, økt INR og dårlig kontrollert antikoagulasjonsbehandling som har medført variasjoner i hemostatiske parametre er rapportert. Enkeltstående tilfeller av kolelitiase, divertikulitt og alvorlig hepatitt. Sjeldne tilfeller av rektal blødning, generelt av mild karakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...