Gå til innhold

Blødning men likevell gravid, noen... ??

Anbefalte innlegg

Heia.

Jeg er i dag på rugedag 10/11 vet ikke hvordan det regnes. I dag har jeg hatt miniminispor av blod sammen med progestanrestene... Tror jo selvfølgelig at mensen kommer hvert sekund å det kjennes slik ut også..., men bare lurer på om noen andre har hatt liknende symptomer og likevel testet positivt ??

Hvor lenge må man vente på fryseforsøk ? Har to egg på frys, men på sammen stav ?? betyr det at de må ta opp begge da ??

uff.. mange spm her nå plutselig...

Takknemlig for svar..

hilsen småfrustert og lei

Fortsetter under...

Jeg har også begynt å blø litt. Er på rugedag 10. Men siden blødningen ikke er så enorm, så har jeg et bittelite håp.

Man må vente ca 3 mnd. Det sto det i brevet mitt fra sykehuset.Man må ha to "vanlige" mens før man får sette i gang. Hvis eggene er på samme stav så må de ta opp begge eggene samtidig.

Lykke til videre.

Personlig har jeg ikke gode erfaringer med graviditet og blødninger.... Men vet at det er mange som opplever det, de kan blø mye også, og likevel ha en baby inni der :o) Så det er bare en blodprøve (eller en positiv test) som kan si noe om det. Og rugedag 10/ 11 er litt tidlig....

Jeg gikk rett på nytt forsøk med frys etter negativ test.

Jeg ville ha bedt dem å ta opp begge eggene og sette inn begge hvis de overlever(eller iallefall det beste)... Litt for stor risiko å ha bare ett egg på frys igjen, synes jeg iallefall.... (i tilfelle det ikke overlever neste gang tenker jeg...)

Lykke til !!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...