mayaya Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Ikke det at det er så alvorlig, men jeg har bare tenkt på det i hele dag... Jeg har ermin 24. mars, og er livredd for å få en aprilsnarr....!!! Nå ler dere sikkert fælt der ute :-p Men jeg hadde ei venninne en gang som ble såå mobbet for det på skolen... Og jeg syntes jo det var litt festlig jeg også... hihi... Men nå kanskje sønnen min ender opp med det han også??? :-o Iiiiiiiik! Jammen mye rart man skal tenke på også da... PS. Aldri om det får sette meg i gang 31. mars!!!! Da skal jeg vente!!! :-p
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 tanken har slått meg også,har termin 28 mars.vil heller ikke ha 1 april.men tror vi bryr oss lite om det,når han eller hun meller sin ankomst..
Snooopa Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Hei!! Eldstejenta mi har bursdag 1. april og hun er 8 år i år.. Og ikke har blitt mobbet for det altså.. Koser oss vi Hmm.. Spørs ka som skjer videre da...
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 Sambo er født 1.april. HAr aldri blitt mobbet for det, gjerne vert litt spøk rundt det av og til men ikke noe som kan kalles mobbing
<3 3 Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 Jeg har bursdag 1. april:-) Har aldri blitt mobbet for d.. faktisk kom det meg til gode.. sa til alle vennene mine at siden jeg er født den 1 april har jeg lov til å gjøre april spøker hver eneste dag... og det beste av alt var at de trodde på det:-) Og aldri noen som glemte min bursdag nei:-)
DK+2 Skrevet 3. februar 2007 #7 Skrevet 3. februar 2007 Hei! Æ har termin 31.mars, har å tenkt den tanken. Men egentlig så tenke æ kun no at æ håpe æ får en fresk onge, så då bryr æ mæ ikkje om korsn dato han bi født. Rægne egentlig me å gå litt over (førstegangs), men man veit jo aldri, glæde mæ sånn te nurket kjæm!!
lettereforvirra Skrevet 3. februar 2007 #8 Skrevet 3. februar 2007 Jeg hadde ikke tenkt over det! Værre å bli født på julaften, ei venninne av meg er det og hun synest det er kjempekjedelig fordi det er så mange som glemmer henne. Første april er jo en flott vår dag å bli født på
mayaya Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. februar 2007 Det er jammen sant, Live, vårdag er det! :-) Neida, jeg er ikke SÅ panisk om det, men jeg håper alikevel på å unngår akkurat de 24 timene.... :-p Småen skal da få komme ut når han vil han, det er jo han som kommer ut, da er det hans egen feil.. thi hi
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 4. februar 2007 #10 Skrevet 4. februar 2007 Jeg er helt enig i at det må være verre å ha bursdag på julaften! Jeg kjenner noen som giftet seg 1. april, og de bare ler av det selv. (("Da kan vi bare si Aprilsnarr! om det ikke funker...") Dersom det skjer, tenker du nok ikke noe særlig på det!
mayaya Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. februar 2007 Det tror ikke jeg heller, ikke der og da iallefall, men jeg kan jo ønske meg en annen dag, da :-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #12 Skrevet 4. februar 2007 Ærlig talt! spiller det egentlig noen rolle hvilke dag en er født på? "Værre å være født på julaften"? Det er vel værre ting som kan skje??
mayaya Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #13 Skrevet 4. februar 2007 hihi, jo, men som jeg sa allerede i det første innlegget, så er det sånne rare ting man nå innmellom tenker på... Det er jo ikke det at jeg ikke vil ha den hvis den kommer 1 april..!!!!! :-p Noe må man jo gå rundt å tenke på også :-)
Jente1980 Skrevet 4. februar 2007 #14 Skrevet 4. februar 2007 Ja, det er rart hvor mange rare tanker som plutselig "plopper" opp i en gravid jentes hode:) Hihi... Artig at du deler noen av dine med oss Mayaya!
mayaya Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #15 Skrevet 4. februar 2007 ja, du vet aldri hva som plutselig setter seg fast inni hodet :-) Men stort sett har jeg blitt helt teflonhjerne for tiden da :-p
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #16 Skrevet 4. februar 2007 Ja, jeg tenker også at jeg ikke vil fø på slike offisielle helligdager. Det værste måtte jo være Julaften, så 17. mai, og heller ikke 1. mai.. Har selv termin 7.mai, har tenkt litt på det hvis hu kommer før f.eks 1. mai eller etterpå eks 17.mai. ikke kjekt for barnet å ha bursdag på slike merke dager.. Husker selv da jeg var liten og gikk på barneskolen, vi synes synd på de som hadde bursdag på disse dagene. De måtte alltid feire på en annen dag. Hadde også ein gutt i klassen som hadde bursdag 29.februar, ikke kjekt det heller..
mayaya Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #17 Skrevet 4. februar 2007 oi, det hadde jeg ikke tenkt på en gang... men i år er det vel bare 28 dager i februar, så det er trygt? :-p
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #18 Skrevet 4. februar 2007 Den eldste datteren min er skuddårsbarn, og det synes jeg faktisk må være en av de "værste" dagene å ha bursdag. Hun har jo ikke sin egen dag som alle andre, så vi må velge en annen. Og vi som foreldre synes også det er kjedelig å ikke kunne vekke jenta på hennes riktige dato og gratulere med dagen. Men så er det ekstra stas når hun først har ordentlig bursdag, da
mayaya Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #19 Skrevet 4. februar 2007 Feires 4 ganger så stort da kanskje? ;-p Neida, jeg skjønner den, det er sikkert ikke så enkelt å forklare en unge sånt... Det er jo helt bak mål at vi plutselig har en dag til overs også, egentlig... thihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå