MissHønemor Skrevet 3. februar 2007 #1 Del Skrevet 3. februar 2007 Prøver her også, får ikke svar på skravle... Tenker på hipp, nestle osv... Snuppa spiser ikke så mye, dumt å kaste halvfulle glass etter ett par dager i kjøleskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona og Sine Skrevet 3. februar 2007 #2 Del Skrevet 3. februar 2007 kan de ikke så i kjøleskapet i noen dager de sviske greiene, og middags glassene i tre dager? Jynes jeg husker å ha lest det. Jeg har gitt min snuppe sviske saft i dag som har stått i tre dager, ho er i fin form ho... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 3. februar 2007 #3 Del Skrevet 3. februar 2007 cogm: Sviskesaften kan stå i kjøleskap ca 5 dager står det på glasset, men jeg bruker kun et par ts i grøten om kvelden og får ikke brukt glasset halvveis engang før det er for gammelt.. Jeg regner med at det kan fryses, bruk isterningpose, brett el ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #4 Del Skrevet 3. februar 2007 Mener også det er to-tre dager med middagsglass og fem dager med dessertglass. Hvis du vil fryse det ned enda lenger kommer det ann på hva som er i middagsglassene. På bokhandelen har de en bok som heter småbarnsmat, der står det holdbarhet på de diverse matsortene i både kjøleskap og fryser:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona og Sine Skrevet 3. februar 2007 #5 Del Skrevet 3. februar 2007 Hehe ja da var det der jeg hadde lest det da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissHønemor Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 3. februar 2007 Supert, da skal se om jeg finner den en dag For jeg rekker ikke å bruke opp alt løpet av 3-5 dager. Særlig ikke sviskesafta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå