tripptrapp3sko Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 2 dager på overtid.Babyen vil ikke ut.Alle inkl meg har trodd at "nå kommer den" i 3 uker,men nei da.Vært våken hele natt,med smerter,deretter rier,som dabbet av på morgenkvisten.3cm åpning,og beskjed om at den kommer nok i natt.Men det er ikke første gang jeg har hørt.Nå har jeg bare smerter i underlivet,ikke en kynner engang. Hyppig sex,overdoser med kanel osv har ikke hjulpet. Må bare få ut litt frustrasjon
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Akkurat slike innlegg som gjør at 3.trimester virker skremmende hehe Men er jo greit å lese hva man kan vente seg! Synes synd på deg, men den kommer vel snart...
mayaya Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Sender fødestøv i din retning! ************ Hang in there! :-)
tripptrapp3sko Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2007 tusen takk.Det er som om når man tipper over termindagen ,så har man ikke mer å gi mentalt.Den minste lille detalj kan få en til å flippe ut.Stakkars familien min
mayaya Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 Har du prøvd alle kjerringrådene? Vet ikke om de vil funke, da men...
lillebøllaspringmadrass Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 gå en skikkelig tur i kveld!! d fikk mine rier i gang!!!
solstråla78 Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Jeg er også veldig sliten og lei nå..Er også to dager over termin i dag, og vet at dette ikke er uvanlig for førstegangsfødende i det hele tatt..Men- er så klar for å få han ut nå..Sover utrolig dårlig på natta, og klarer ikke slappe av i kroppen.. Stiv i musklene/øm i ryggen, knip i magen (luft + må ofte på do + kynnere). Merker at jeg blir irritabel, og sensitiv.. Håper virkelig lillegutt vil ut straks..Er redd jeg kommer til å bli altfor sliten til å yte mitt beste når han kommer ut, men har jo hørt at man blir oppspilt og klar for den nye rollen da..Gleder oss til å møte "lille"..
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 4. februar 2007 #8 Skrevet 4. februar 2007 På overtid med nr 3 det er kjipern det!!! Føler med deg. Min første kom noen uker for tidlig. Så jeg er så klar for at dennegangen kommer pjokken også tidligere. FØler med deg!! Det siste tipset jeg leste var varme omslag på puppene.. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå