mariell82 Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Såg ett innlegg her tidligere i dag om att ungene fikk vondt av og sitte i den og att den var vanskelig å få på,spesielt på ryggen? Har bestilt meg en sånn for en stund siden trodde den skulle være så bra men
Happy Ignorant Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Jeg skrev i sta at det var vanskelig å ta den på seg selv på ryggen. Foran går fint, og den kan også brukes på siden, men det har jeg ikke prøvd. Kan legge til at jeg SKAL få den til å funke, også på ryggen, denne gangen. Må bare trene litt mer på det hjemme. Stykket som er mellom beina på ungen er litt bredt, tror det blir litt uvant for dem i starten, men ifølge testen i foreldre og barn skal det være en veldig bra sittestilling for barnet. Bedre enn babybjørn, for der er barnet hengende. Uvant er det jo også for dem å sitte bak, når de er vant til å henge foran. Vil anbefale deg å ta den i bruk med en gang du får den, bruk den masse inne og se om du får det til å funke. (Kan ikke brukes på ryggen før ungen er 5 mnd.) Husk at du har 14 dagers angrefrist. Lykke til!
Yara Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Hei:) Jeg kan endel om alternativ bæring (annet enn babybjørn ol), men jeg har ikke prøvd ergo selv. Det jeg derimot kan fortelle deg er at jeg har lest masse positivt om ergo av folk som har prøvd mye forskjellige bæreanretninger. Selv bærer jeg i sjal:)
mamma`n te Kaja Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Jeg har ergo.. har også prøvd babybjørn, og den var jeg ikke fornøyd med for fikk fort vondt i ryggen av den.. Ergoen krever nok litt øvelse ja, spesielt på ryggen.. har ikke funnet ut av hvordan jeg skal få det til alene enda, men ikke prøvd så hardt heller da Den krever nok litt tilvenning for babyen også, men går veldig bra her nå.. Kaja liker ikke så godt å henge på magen i den lengre nå, men det er nok fordi hun får mye bedre oversikt på ryggen Er veldig god å bære i
mariell82 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2007 Det var godt å høre att dere syns den er bra:-) Gleder meg til jeg får den. Har babybjørn nå men den får jeg så vondt i skuldrene av hvis jeg skal gjøre noe med han oppi der. Har også hørt att den er veldig belastende på ryggen til ungene siden all vekta kommer på underlivet og da rett oppi ryggen. Gleder meg til å kunne støvsuge og vaske med han på ryggen:-) Hvor lenge tror dere en gutt på seks mnd kan sitte i den?
Yara Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 Anbefaler deg å lese inne på tettinntil.com Her er hva de sier om ergo: http://www.tettinntil.com/HVA_formsydd.htm På forumet dems finner du mere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå