Gjest Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Snuppa på snart 4 mnd skal være hos far min & samboeren, de gleder seg til å passe henne, og jeg gleeeder meg til og ta meg en tur på byn!! Skal danse masse......:-);-) Å drikke meg i godt humør!! tihi:-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Kos deg i kveld! Dumt at humøret er så dårlig i utgangspunktet..
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 JEg skal også på byen i dag mens pappaen skal være hjemme med vidunderet. Men jeg skal legge henne først da:) (holder på nå faktisk, pappa tar alltid nattstell) Blir så moro å gå ut en tur med jentene!
komplett familie Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Åh - det hørtes gøy ut. Jeg har mannefri i kveld - han er og henter en bil han har kjøpt! Kommer ikke hjem før mandag! Ha det utrolig morsomt i kveld og ta en drink for meg er du snill =)
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 Skal ta en drink for alle som ikke kan i kveld jeg:p Elendig mamma (mohahaha fremdeles morsomt nick) Kjempesynd kabalen ikke gikk opp men vi tar det igjen neste gang!
Murmeline Skrevet 3. februar 2007 #7 Skrevet 3. februar 2007 Kos deg kjempemasse vennen, og hils jentene fra meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå