Gå til innhold

Bukse...hvor får jeg kjøpt det?

Anbefalte innlegg

Dongeribuksa strammer så den orker jeg ikke ha på meg. Har gått over til skjørt. Joggebuksa bruker jeg bare hjemme. Jeg har ikke lyst å kjøpe mammabukse enda, litt tidlig (9+2). Er det noen som har sett noen ok bukser i en eller annen butikk? Enten myke, med strech, knytting i livet o.l. (som heller ikke koster så mye :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8070985-buksehvor-f%C3%A5r-jeg-kj%C3%B8pt-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg er et par dager kortere på vei enn deg, og jeg orker heller ikke å bruke de vanlige buksene mine lengre. Det er ubehagelig. Jeg var på H&M i går og kjøpte kjempestilig mamma-dungeribukse, skjørt og shorts på 70%. Ellers så er det kanskje ikke så mye å velge i av begagelige bukser for en gravid. Det er jo bare stort sett joggebukser..... Ingen trenger å vite at du har gravidbukser på deg. Det er jo bare et ekstra stofflag som ligger oppover magen. Deilig nå som det er så kjølig ute.... :)

Jeg var og kikket på gravidbykser i går på H&M, og jeg syns ikke de er så ille. Nå er jo jeg veldig stor fan av "kosebukser" jeg da og det hadde de en del av på H&M. Greia er bare at jeg ikke har fått noe mage enda, så jeg bestemte meg for å vente noen uker. Men når magen kommer skal jeg og kjøpe meg i allefall 2 stk=)En venninne av meg kjøpte også en kjempekul dongeribukse fra H&M. Jeg kunne ikke se noen steder at det var en mamma-bukse, den ekstra tøybiten var jo under genseren og varmet magen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...