Hoppetussa Skrevet 3. februar 2007 #1 Del Skrevet 3. februar 2007 Dere har sikkert masse å fortelle! :-) Må bare fortelle om da hun nyser. Jeg sier alltid "atsjoo!" etter hun har nyst. Nå har hun begynt å si det selv! "Stjoo!", sier hun(også babler hun ett eller annet uforståelig etterpå) LItt søtt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 3. februar 2007 #2 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg skrev jo dette innlegget om min tur i banken, som kanskje noen husker... I alle fall så hadde jeg nå med Karsten i banken, han satt pent og stille i vogna si og tittet rundt seg. Jeg satt i samtale med bankdamen, og så sier damen noe om renter, blabla, renten må gå opp... Bbbrrr (blåser med leppene) sa Karsten da! Vi fikk oss en god latter begge to da!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #3 Del Skrevet 3. februar 2007 hehe...han må jo få lov å si fra han og! Når Emma var 3 måneder var vi på restaurant for å feire burstan til pappaen min. Som stolt bestefar syntes han det var veldig gøy å fly med henne over bordet..Emma hadde nettopp spist, og dermed styrtgulpet hun utover all maten vår og oppi ene brusglasset...hehe...Vi lo så vi knakk, de som jobbet der lo og. Var hedigvis så og si ferdig å spise:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå