Gå til innhold

Brun utflod- redd...


Nr 2 ;)

Anbefalte innlegg

Jeg er i 8.uke og oppdaget idag litt brun utflod. Har ikke smerter i magen eller noe annet spesielt. Bare veldig kvalm, som ellers..

 

Vet noen om dette kan være et dårlig tegn? Som bør undersøkes? Jeg er både usikker og redd (1.gang jeg er gravid dette her)

Takk for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både blod og utflod kan forekomme. Noen her inne sier at det ene er "værre" enn det andre, men det stemmer ikke. Så slapp av, og kontakt legevakta dersom du er veldig engstelig.

Jeg har blødd litt, og var på UL i uke 8, alt var fint.

Men klart, dersom det ikke stopper, så er det jo best å kontakte lege.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei så lenge du ikke blør og har sterke smerter i bekken/mage tror jeg du kan ta det helt med ro!! . Jeg har en abort bak meg og tro meg når jeg sier at det kjenner du!! jeg begynnte å blø i uke 8 og fikk tatt en ultralyd, da var allt bare bra. Fikk beskjed om at det ikke er unormalt for noen å blø litt!! Det var først når jeg blødde igjen i uke 12 og fikk store smerter det gikk galt. problemet mitt den gangen var at jeg overhode ikke tenkte på abort så jeg ble heelt knust. nå har jeg en nydelig datter på snart 4 år og venter nr 2 i oktober.( Hvis allt går som det skal) denne gangen tar jeg det med ro og gleder meg ikke for mye enda. allt kan jo skje!! men som regel går det bra og gjør det ikke det, er det nok en mening med det!! Så fra meg til deg,slapp av og kos deg,er nok ingen fare så lenge du ikke har smerter, men vær ikke helt uforbredt alikevel. Bedre å være litt forbredt på naturens gang enn å bli kjempe knust som jeg ble!!

PS det går nok bra skal du se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...