solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Etter at vi pussa opp kontoret har det bare blitt stående noe rot i gangen oppe (soveromsgang) Og det har liksom hindret meg i å komme inn i bodene der, på loftet og div... Så nå har jeg ryddda inni ene boden (det trengtes) og gangen... Henta saueskinnet fra loftet slik at jeg får vasket det og bygget togbane til guttungen... Så nå er vel han opptatt resten av ettermiddagen/kvelden... hihi.. I morgen skal jeg bake og vaske klær... (kanskje begynne med en maskin i kveld) nå har jeg god samvittighet, deilig å få gjort noe i huset, selv om det ofte er veldig vanskelig å komme igang...
Kummin&Lillesel Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Hehe, jeg kjenner meg igjen. Orker ikke vaske klær hver kveld.. For vi har vel egentlig ikke klesforbruk nok til det.. Men i tillegg så er vaskekjelleren i den andre bygningen. Så vi må ned, ut, over gårdsplassen og ned i den andre kjelleren. Og så skal vi opp av kjelleren, over til huset vårt, og helt opp i øverste etasje for å bruke tørkeloftet.. Så det å vaske klær føler jeg er et veldig ork. Jeg har blitt litt flinkere til å støvsuge (nok fordi jeg går mer hjemme og ser på det enn tidligere), men alt det andre.. Soverommet flyter. Og jeg føler meg flink når jeg rydder det en gang i uken :-P Det tar på å være gravid, gitt. I hvert fall psykisk. Satser på å bli kvitt litt mer av trøttheten nå som jeg kommer mer og mer inn i 2.tri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå