Gå til innhold

Noen som har brukt Claerblue testen og likevel ikke fått positiv test før på ikm dagen eller etter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg testet positivt 3dager før ikm me clearblue å fikk et svakt kryss :) men det er ganske mange som ikke teste positivt før etter 1uke, så viss du har testet å fått negativ så har du ennå sjangs til å være gravid ;)

Tusen takk for svar!

Krysser fingrene for at det sitter ei spire nå!

Var det et veldig svakt kryss du fikk 3 dager før ikm?

ja den hva veldig svak, men den hva ikke så svak at jeg trengte å holde testen unna lyse :-) men når jeg testet dagen etterpå så hva streken ganske mye sterkere enn dagen før.. så vent 2-3dager før du tar en ny test;) så må di gi beskjed hvordan det går :o)

Hei, jeg tok først en test( husker ikke merket) to dager etter forventet mens,den var negativ. Tok en clear blue test 4 dager etter fm, den var også negativ. på femte dag tok jeg en test som heter Klar beskjed (kjøpt på vita)og den var positiv!! Strekene var svake men det var to der!!

tydelig at hcg nivået mitt var lavt,mulig det er ditt tilfelle også. dette er visst helt vanlig!! bare prøv igjen med klart svar om noen dager så skal du se......:) lykke til.

Annonse

JIPPI!! TESTET POSITIVT I DAG!!! 36 dager etter siste mens første dag. det var med en Claerblue test. prøvd å teste meg for 4 dager siden,da var den negativ.

jeg testa den dagen jeg ventet ikm sist, da var det svakt positivt, men har hørt om mange som får negavtivt svar med en gang, men det har ingenting med testen å jørr, men hvor mye hcg stoff vi har i kroppen=) så ikke bli lei dere om det er negativt det kan vare positivt for det=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...