Blomsterpiken med jentefrø Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 hvor ofte spiser det ? min vil ha mat ca annenhver time , noen ganger oftere........takker veldig for svar jenter....
komplett familie Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 høres kjent ut det. Følte jeg satt med puppen ute konstant når han var "ny"! Spesielt på kvelden
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Helt normalt. Første tiden syns jeg puppen var ute hele tiden :-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 Helt normalt...Blir sjeldnere og "kortere" amming etterhvert:)
Karoline's*mamma Skrevet 3. februar 2007 #7 Skrevet 3. februar 2007 Høyrast veldig normalt ut!! Snuppa her åt annankvar time ganske lenge. Huska ikkje heilt når ho begynte å ete sjeldnare, men iallefall ikkje før ho var 3 mnd. Som fleire her seier blir det sjeldnare og dei lærer seg å drikke kjappare. Følte eg sat med puppen ute konstant i begynnelsen.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 3. februar 2007 #8 Skrevet 3. februar 2007 Fikk beskjed om å amme så ofte ungen ville ha.. Ville bli litt styr, men at vi kom til å få det igjen... Jeg ammet hver time de første ukene.. gradvis gikk det lenger og lenger tid.. I dag ca hver 3.time... Jenta vår er snart 6 mnd:-)
Prins&Prinsessa Skrevet 3. februar 2007 #9 Skrevet 3. februar 2007 Her var puppen ute de første 2månedene. Han ville bare ligge til puppen. Var jo kos,men litt upraktisk Så jeg syns det høres helt normalt ut. Min sov alt fra 4-6t om natten fra uke 3. Men det er vist ikke helt normalt da. Håper du koser deg med den lille :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå