Gå til innhold

til dere som har klart det::) les her :))


NoBlonde-fått ei prinsesse

Anbefalte innlegg

Hei alle lykkelige vordende mødre :).. ville bare spørrre om en ting.. har hatt rar mens i det siste.. fikk mens 25 des.. og ventet el 5 jan ca. har en syklus på 26 dager. men begynte å spotte 7 jan.. i tre dager .. så voldsom bløding. jaja tenkte jeg da er det bare å regne ut ny el. så nå i går skulle jeg ha hatt ikm.. men på osndag spottet jeg llitt.. har gjort det helt til i går.. men stoppet opp nesten helt nå.. blir bare litt brun/rød hvis jeg tar på tappen.. (unnskyld detaljene). har også litt ømme pupper og oppblåst mave.. humøret har vært veeeeldig svingende kan man si.. men tør ikke lese på slike ting. idag på jobb klarte jeg ikke å vente og dro på apoteket for å kjøpe grav.test. sto å så på men ikke noe annet enn en strek :(.

la den fra meg og tok den opp etter ca 15 min og da hadde det kommet en svaak svaak strek..men vet jo at man ikke skal lese etter 5 min..

Noen som opplevde det samme??.

ja.. :) jeg skal teste igjen i mårra tidlig.. men hva tror dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh??... Håper :).. men mener du det ? selv om det står på pakken at man ikke skal lese etter 5 min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skal ikke lese av streken etter 10min, det svaret som kommer etter det skal ikke leses av.. ville heller toke en ny test igjen om 2dager :) så får håpe at det komme opp 2 streker før 10min ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men det høres veldig likt meg ut, og jeg er nå 6+6! Men vil ikke gi falske forhåpninger, så jeg er enig i at du bør ta en ny teset :)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håååper du er gravid! Men det står på pakken at du ikke skal lese av etter 5 minutter for da kan resultatet være feil... Ta en ny test, og hold oss informert:)

 

Tvi Tvi:)

 

klæm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg tok test en gang kom de først bare den kontrollstreken. La testen ifra meg og gikk tilbake etter ca et kvarter. Lurte da på om det kanskje var noe der og begynte å trykke på vinduet. da kom det en svak svak svak strek.

Nå ligger lillegutt på 9 mpneder og sover søtt like ved siden av meg. Så ja du kan være gravid, men ta en test til om noen dager. Det gjorde jeg ogden viste et mye tydligere resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Har opplevd akkurat det samme som deg. Tok en test 5 dager før ventet mens.Var negativ etter to minutter men da jeg så på den igjen etter 15 min å den var svakt positiv. Tok ny test etter to dager å den var litt sterkere positiv. Leverte for sikkerhets skyld urinprøve hos legen og den var også positiv.. Håper det samme skjer med deg.. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel da kom tanta for fullt i natt:( med masse mens smerter.. jaja.. prøver igjen... takk for innspilll og støtte jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nettopp derfor vi skal være forsiktige med å gi sånne "Du er sikkert gravid" råd. Det står jo på pakka at man ikke skal lese av etter 5 minutter på grunn av sjansen for falskt positivt resultat. At noen likevel har opplevd at de var gravide, er da kun en tilfeldighet og ingen grunn til å skru opp forventningene til andre. Synes vi kan være flinkere med å moderere oss når det kommer prøvere inn hit. De blir jo ikke noe mer gravide om vi skrur opp forventningene deres unødig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

 

Jeg tok 4(!!!) tester hjemme jeg.. de tre første var helt negative, men den 4 kom det en veeeeeeldig svak strek på.... så je dro til legen da for å ta en test der.. og det viste seg at jeg var gravid, men at hjemme tester ikke viser sååå tydelig som det de hos legen gjør.. så var jeg på ultralyd, og er var 4 uker på vei:-)

 

Jeg annbefaler og ta en tur på legekontoret og be om å få ta en graviditest der.. koster mindre enn å kjøpe oxo ;)

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel mensen er jo kommet så jeg tror nok ikke det er noe vits i å gå til legen for å sjekke . tok en i morres med morgen urin.. den ble også svak strek men ikke før etter at det hadde gått en laaang stund. må være noe med de qr testene-- ellers er jeg gravid med full mens.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...