Gå til innhold

Juni: Anntintin??


Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann! Så at guttene våre er like gamle..Min er født den 13, også er vi fra samme sted. Koselig og innom på sida deres...inviterte dere som venner jeg...

God Helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsen ja; så koselig!!

 

Har vært inne å titta på sida deres også; for et sjarmtroll :)

 

Lå dere også på barsel? Øst eller vest? Vi lå på øst til den 14!

 

God helg til dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der samtidig da,men vi lå på vest vi. Helt skjønt bildet som er under her er jeg! på sida deres. Er det tatt hos fotograf? I så fall hvilken? Nydelig:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig fint vi også! Bilde er tatt av fotograf ja; ei som driver for seg selv som er veldig dyktig. Hun er vår "faste" fotograf :) Tok bryllupsbildene og bilde av meg med kjempe mage :)

 

Ellers; hvordan er dagene hos dere nå?

Jeg har akkurat starta å jobbe igjen; så her er det pappan som er hjemme og koser seg; eller, jeg tror han synes det er litt mere jobb enn forventa. Men han kommer vel snart inn i rutinen for fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her koser vi oss hjemme for tida,og skal gjøre det helt til 16 mai...

Da skal pappan være hjemme i 5 uker,jeg skal jobbe i 6,og etterpå blir det litt ferie sammen før bhg og arbeid begynner for fullt...

Blir rart og levere gullet på barnehage...hmm

Men det må jo gå bra! Satser på og få plass...

Har dere søkt?

 

Hehe,må le av mannfolka,tror det er bare kos og være hjemme...

Men bra at de får se at det faktis ikke er bare kos...

Men ikke for det, vi koser oss mye... Er på besøk sammen noen venninner som også har barn på samme alder en gang i uka, og så er vi på babysvømming hver onsdag. Ellers farter vi en del rundt og tar en og annen dag hjemme bare. Godt det også!

 

Vi hadde ikke tenkt og dra til fotograf egentlig, men det kan hende vi må alikevell...blir veldig frista når en ser så mange fine bilder overalt.

Men det er jo så svine dyrt om man skal ha litt størrelse på det bildet man velger...hmm, vi får se..:)

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på enda en ting jeg. Vil du fortelle hvor har du funnet bokstavene som går inn i hverandre på sida di? Leter her nå...

Ha en fin dag da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har søkt om barnehage plass fra høsten av; har tidliger vært ganske god dekkning i Skaun så vi håper det ordner seg. Trenger plass etter påake egentlig; men tror det er å være litt for optimistisk. Men mannen min jobber turnus og har mye fri på dagtid; dessuten har vi en bestemor i nærheten som er hjemmeværende; så vi håper på å få det til å gå rundt fram til høsten. Blir rart ja; snart barnehage allerede.

 

Koden på bokstavene som går inni hverandre kan du få her; Tekst her

 

Håper dere får en fin søndag; vi skal ut på en liten tur nå; selv om været bare er sånn passe. Må komme oss ut i helgene nå som jeg jobber!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maser jeg nå,men dette må jeg finne ut av...

Midt i nederst der det står family? eller?

For det prøvde jeg,men det gikk ikke...

Skal jeg skrive inn navnet på sida, feks: mine venner der det står family, eller et annet sted?

Håper du gidder hjelpe meg og finne ut av det*smil*

*føle mæ som en amatør* hehe

Prøvde også og legge inn tom tekst for og få linka det på choose one, men det gikk ikke når jeg la det over skrifta om du skjønner. Tok jeg den bortenfor fikk jeg til og klikke på den...

 

Ja,ja disse hjemmesidegreiene..tar mye lengre tid en man tenker.

Her holder vi på og snø og blåse ned,men det gjør vel dere oxo. Blir vel innedag på oss.

Mamma bor foressten i eggkleiva, så det er vel ikke så langt unna dere..

Ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du velger side med å i "Add text" boksen, under

Make this text a hyperlink og vidre under

 

Or, choose an album or page:

Choose one ; så velger du den siden du vil linke til...

 

Ble du noe klokere?

 

Jeg har vært på jobb i dag; så deilig å komme hjem til guttene mine etter en dag på jobben. Timian skinner som ei sol når jeg kommer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt *skjemmes* nå hihi

Vet du hva jeg gjorde????

Trodde jeg måtte lime koden inn i en html boks, og ikke at jeg kunne lime den rett inn i tekstboksen!!!

Ja da har jeg det klart.

Tusen Takk for hjelpa!

 

Herlig når de viser så stor gjensynsglede ja!

Guttene mine tok seg en ettermiddagstur ute de! Nesten rart og være hjemme alene, men mest godt da:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du fikk det til; har vært å kikka; ble jo kjempe fint. Arti å være "piczo" hjelp; 1. gangen tror jeg... Jeg har ei niese som er så super flink som har vært min hjelper.

 

Det er faktisk veldig godt å være på jobb igjen; bruke hodet til noe annet og komme seg litt utav ammetåka. Men i morgen har jeg fridag og gleder meg masse til det. Om det ikke blir for kaldt skal vi ut å teste akebrettet. Fikk ikke brukt det sist det var snø, for da var Timian syk :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...