Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 hei jenter har noen spørsmål. dere skjønner jeg hadde sv uten for livmor og måtte derfor fjærne den ene egglederen. og da er det jeglurer på om det er andre som har gjort akkurat dette? og hvordan ble det med mens etterpå da fortsetter den som normalt? har jo en eggleder igjen så skal jo kunne bli gravid igjenn men sjansene er jo halvert til annen hver måned da eller? håper noen her kan svare meg.
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Jeg har ikke noe erfaring selv på dette men mitt søskenbarn har bare en eggleder og i dag har hun to tette barn. Hadde aldri noen problemer å lage de om du skjønner:) Vil sende en god bedring klem hvertfall. Tror jeg vet hvem du er men uansett håper formen er bedre og det går bra med videre prøving:)
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Jeg hadde det samme som deg og jeg trodde også at sjansene til å bli gravid ble halvert. Det mente ikke legen på Ullevål. Mensen skulle også være som vanlig. Jeg hadde mensen en gang etter operasjonen før jeg ble gravid. Den måneden prøvde vi heller ikke å bli gravide, så jeg hadde i alle fall ingen problemer med å bli gravid igjen! (Heldigvis, man tenker endel dystre tanker i den perioden rundt operasjon osv...) Husk bare å be legen din henvise deg til tidlig ultralyd (rundt uke 7-8) slik at de kan se at egget vet hvor det skal vokse og gro neste gang. Man er disponert for ny ex.u hvis man har hatt en tidligere, dessverre! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 tror ikke du vet hvem jeg er. men takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå