Gå til innhold

Ungen ligger ikke alltid med hode ned??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Øhh, hadde diskusjon med sambo her ista. Hehe, der han påsto at ungen hele tiden ligger med hodet ned. Jeg blånekta, ungen farter jo rundt hele tiden. (jeg er i uke 23). Det er jo ikke før mot slutten (e. uke ca 30) at ungen snur seg nedover?? Eller?? Begynte å tvile fryktelig på meg selv etter dette.. hehe:p

Så måtte bare spørre her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ungen ligge ikke med hode ned før nermare fødselen....! :)

Skrevet

nei, fikk nemli vite fra legen min når jeg var er på torsdag at han/hun lå i tverrstilling, men at de brukte å snu seg rundt en del, fikk også beskjed om at lå h'n fremdeles i tverrstilling i uke 38, kom de til å prøve å få h'n til å snu seg med hodet ned, og hvist ikke de klarte få den ut av tverrstilling før fødsel kom det til å bli keisersnitt.. syns det var litt tidlig å komme å si slike ting nå i uke 28 som jeg er, når den har 10 uker på å snu seg med hodet ned.. men men..

Skrevet

Nei mine har nå turnet rundt i alle retninger ;-) Eldste la seg vel med hode ned rundt uke 32-34 tror jeg det var, og holdt seg slik, mens minsten turnet endel, lå i tverrleie i uke 35 og 36, men så snudde han seg heldigvis dagen før kontrollen i uke 37 til vanlig hodeleie (kjente at han snudde seg). Han som er i magen nå snurrer mye rundt der, får noen spark nede, noen langt ut til sidene (og gjerne begge sider på en gang, så ene er sikkert føttene og andre hode) og noen ganger helt oppe i magen.

Skrevet

er 27+5 i dag og ungen ligger på tverern som regel.Men kjenner jo at den farter i rundt no og da.Kan snu seg den siste uke før den kommer eller på samme dagen.Varierer veldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...