Gå til innhold

Uttak i går, 4 befrukta egg!

Anbefalte innlegg

Uttaket gikk ikke så smertefritt for seg akkuratt, men det gjør ikke noe. Ringte i dag, og av 7 egg var 4 befrukta. Har fått tid til innsetting i morgen, så nå er jeg mildt sagt nervøs i forhold til hvordan eggene deler seg!

Men de ble i alle fall befrukta! Mine egg kan befruktes:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8070382-uttak-i-g%C3%A5r-4-befrukta-egg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med 4 befruktede egg:) Så bra! Skal du få satt inn ett el to egg? Var det veldig vondt med uttak? :) Hjelp! Jeg er en smule nervøs for det kan du si:) Skal forhåpentligvis ha mitt første uttak i uke 7! Og det er jo ikke lenge til! Håper det går rette veien for dere og at disse befruktede eggene er deres fremtidige beibiser:) Lykke til!

Annonse

Åja, om smertene: Fikk nok ekstra vondt fordi de måtte jobbe fælt med den ene egglederen som visstnok hadde lagt seg litt rart for anledningen. Ellers så gjør det vondt nå de stikker ut eggene (fant ikke noe bedre ord), men det er langt fra alle som syns det er ille! Det var meg av hele gjengen på sykehuset som fikk skikkelig vondt. Og du får smertestillende så det ljomer etter, så det går bra. Altså (som jeg fikk så godt tips om selv her inne på torsdag): det kan gjøre veldig vondt, det trenger overhodet ikke gjøre det, men uansett er det raskt over. Men sørg for å planlegge å bare slappe av etterpå!

Først masse lykke til :-) Det er tydeligvis veldig forskjell på oss. Jeg syntes det var ubehagelig å henta ut, ikke direkte vondt, men uansett er det bare å be om meir smertestillande :-)

Fikk sjøl satt inn på fredag, anbefalte først to egg, men p.g.a. god kvalitet og at eg såg mye yngre ut innvendig enn eg er (38), anbefalte de ett, så då gjorde vi det.Fikk fem på frys, ett gikk til spille siden vi valgte ett og ikkje to. Men men... 11 av 13 egg befrukta seg, men ikkje alle så gode at de kunne frysast.

Kryssar fingrane for oss alle her inne :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...