2prinsesserogbim Skrevet 3. februar 2007 #1 Del Skrevet 3. februar 2007 glemt meg eller???? =( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 3. februar 2007 #2 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg har heller ikke hørt noe fra min hemmelige venn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 3. februar 2007 #3 Del Skrevet 3. februar 2007 Har tidligere skrevet at utdeling av venner skjer på lørdag (altså idag) derfor er det ikke sikkert de logger seg på før idag eller imorgen:) Ikke sikkert de så at jeg delte dem ut tidligere:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #4 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei kjære alexandra_06! Har ikke glemt deg La ut innlegg igår, men glemte anonymknappen, så ikke bla deg bakover i innleggene, ok? Så kan jeg være litt hemmelig en stund til Ønsker deg og dine ei riktig god helg!!! Hilsen din hemmelige venn (håper jeg husket anonymknappen nå *knis*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2prinsesserogbim Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 4. februar 2007 greit da.. ) skal prøva å ikkje ver så nyskjerrig.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå