Gå til innhold

Irriterende å ikke vite noe...

Fridulf

Anbefalte innlegg

Jeg vet jeg er gravid, 3 tester juger ikke.

Men jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei. Legen spurte når min sisste mens var, og jeg bare "aner ikke?...i desember engang?" ja da er du 6 uker på vei sa han. Men det stemmer ikke. Bare veit det.

Skal ta ny test om 2 uker og har fått time til scanning i 12 uke. MEN NÅR ER 12 UKE?

Legene i England er så lite informative.

Fortsetter under...

hei du! har lest noen av dine tidligere innlegg, og der skrev du:

Sv: HJELP! hva må jeg IKKE gjøre? 18:10 27.01.2007

Jeg er 'nybegynner' og jeg sier bare 2 uker siden jeg tok de to graviditetstestene... :)

rita19

Sv: HJELP! hva må jeg IKKE gjøre? 18:10 27.01.2007

Jeg hadde mensen 21 Desember. har ikke dukket opp siden..tror ganske sikkert jeg er gravid..eller hva tror dere? har iallefall tatt testen 2 ganger for å være sikker og er OVERbegeistret... så ikke skrem meg lol

rita19

Så da er du no 6 uker og 2 dager på vei. Så. Så det er nok ikke at det er legene som er så lite informative!

Min erfaring er at når du ikke er synlig gravid, og legene ikke har den fjerneste anelse hvor langt du er på vei, sier de bare at du er i uke 6.

Dvs. at legen din vil du skal vente en seks uker til før du får tatt den tidlige ultralyden.

Legen min fortalte meg at jeg var i ca. uke 6, når sannheten var at jeg var i uke 12.

Derfor har jeg gått til kontroller hos jordmor i stedet, som sendte meg til terminbekreftende termin to uker etter, altså i min egentlige uke 14.

Men slapp av, du finner det nok snart ut:)

Lykke til!

Sant nok, for jeg skriver 21 desember fordi det var da jeg dro til Norge for å feire jul og jeg hadde mensen i jula, men det var ikke dagen jeg dro. Så derfor kan jeg jo ikke si når jeg sisst hadde det til legen. Online blir ikke så nøye, om det er 21 des eller 26. Men hos legen er det det.

Oi, bobleplast. Men hvor får du tak i en Jordmord i England da tru..

slitsomt å ikke vite noe:( Legen regner jeg med.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...