Gå til innhold

Er det sant at man har lettere for å bli gravid etter ma/sa???


karro

Anbefalte innlegg

 

er faktisk litt deprimert for tiden. Føler at verden går meg imot. Hadde en ma i desember og hadde en del komplikasjoner med dette. Nå vil jeg prøve igjen. Ville gitt hva som helst for å bli gravid igjen. Har en skjønn gutt fra før, men vil ha en til NÅÅÅÅ! Har hørt at det er lettere å bli gravid etter en ma/sa, men er det sant? Noen som har erfaring kunnskap om dette?

 

Klem

karro

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er veldig inviduelt. Hos noen "tror" kroppen at den forsatt er gravid og tar da lettere til seg.

 

Det sa ihvertfall legen til meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Vet hvordan du har det!!!Hadde en ma i slutten av nov begynnelsen av desember men er nå gravid igjen!!!Har også hørt at du er ekstra fruktbar de tre påfølgense syklusene etter ma /sa men jeg vet ikke om det er fakta!!Jeg ble hvertfall gravid igjen med en gang!Lykkke til!!Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der tror jeg er helt individuelt. Jeg har selv hatt 2 SA og 1 MA. Første gang tok det 4 mnd å bli gravid, andre gang 1,5 år og denne gangen bare 2 mnd. Helt utrolig at jeg er gravid nå synes jeg . Skjønner hvordan du har det. Lykke til med prøvingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...