Susan*lillegutt og mini* Skrevet 3. februar 2007 #1 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg har kanskje ikke så stor mage,men er så lei av å høre folk kommentere så liten mage jeg har for å være i uke 28+2. Sier at ja,men du har det vel lett med en liten mage,ikke plaget med det og det..hva f. vet de om det!!! Magen min ligger akkurat der den skal ligge på den kurv tingen på helsekorte,og ja,kanskje den er liten i forhold til andre,eller kanskje t.o.m med større enn andre sinde,mer når noen spør meg, hvor langt er du på vei,og jeg sier 28uke,eller litt over 6 mnd,eller at jeg bare har 12 uker igjen, og da får slengt tilbake, ha..er du sikker på det,ser ut som du bare er 3-4mnd på vei.. ARG!!!! Er ikke så jæv.. lett med liten mage heller,er plaget med bekkenlåsning,så å legge meg på sofaen å slappe av,eller bare det å ligge på rygg i senga,er noe jeg ikke kan,da låser alt seg,og det er vondt som F..!!! Har konstant halsbrann,hatt det siden før jeg viste jeg var gravid,har det enda,og vet at det ikke går over før etter fødseln,var slik med lillegutt også. "ja,men du slipper vel å bli andpusten når du går.." ?? HVA?? jeg høres sikkert ut som et damplokomotiv komme gående,puster og peser som bare det,eier ikke kondis!! og kan ikke gå så mye heller for er plaget med kynnere,og ikke minst krampe,og det er jo sååå godt!!! Nei,huff..nå når noen sier noe om magen min,eller kommenterer at den er så liten,så slenger jeg tilbake at jeg har en perfekt mage!!! =) (var nemmelig det jordmoren sa til meg på sist kontroll,så ble litt stolt da) kan jo ikke bare gå å være lei av magen heller =) huff..vet ikke hva jeg ville meg dette innlegge,men tror gubben er lei av å høre meg syte,så skriver her og får ut litt frustrasjon på tastaturet istedefor!! Så å ha "liten" mage er lettere enn å ha stor mage,kanskje for noe,men langt fra alle! PUH... var godt å få skrevet litt hardt på tastaturet ja=) Ha en fortsatt fin helg jenter =) Klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8069792-april-sorry-jenterm%C3%A5-bare-f%C3%A5-bl%C3%A5se-ut-litt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 3. februar 2007 ja,når man leser over etter å ha lagret da oppdager man alle skrivefeilene sine.. men dere forstår vel hva som står der =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8069792-april-sorry-jenterm%C3%A5-bare-f%C3%A5-bl%C3%A5se-ut-litt/#findComment-8069802 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 3. februar 2007 #3 Del Skrevet 3. februar 2007 *Stooooooooooor kleeeeeeeeeeeeem* Magen din ser nå helt perfekt ut på msn iallefall!! Skulle ønske jeg hadde så fin mage!! Min er schwær og uahmselig nå, og er bare i veien. Jeg kan heller ikke ligge normalt i senga lenger og peser som to lokomotiv i ankomst..-det er jeg sikker på..! Og kjære deg..halsbrann er en forferdelig ting!! Jeg får det heldigvis nesten bare på kvelden, når jeg er trøtt...men skal vel ikke si det for høyt... Nei, drit og dra i de dumme folk som ikke vet bedre!! Bare vær glad magen er "liten" du. -Den er helt sikker stor nok, ja.. :s -for stor i mitt tilfelle.. -Selv om min mage også ligger helt på den røde streken på helsekortet.. Du er jo ikke akkurat en gedigen kjempe da, så hadde jo vært rart om magen din ble sånn enorm... Og blås i vei her inne du!! Det hjelper utrolig nok, og!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8069792-april-sorry-jenterm%C3%A5-bare-f%C3%A5-bl%C3%A5se-ut-litt/#findComment-8071571 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin* Skrevet 4. februar 2007 #4 Del Skrevet 4. februar 2007 Åhh, det er så irriterende når folk kommenterer: oi, så liten mage, oi da er du jammen stor..... Neste gang svarer du: Nei, den er ikke liten, etter målene er den akkurat der den skal være!!!!!!!! Og hvis de da kommer med: " men min niese var mye større når hun var like langt på vei..." Så svarer du: Da var det vel hun som var for stor da :-) Det er godt å få blåst ut litt av og til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8069792-april-sorry-jenterm%C3%A5-bare-f%C3%A5-bl%C3%A5se-ut-litt/#findComment-8082943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 6. februar 2007 #5 Del Skrevet 6. februar 2007 Ja du er ikke som alle andre heller - selv om andre er store så er det ikke sagt at du skal være det. Skulle gjerne sett deg med en mage stooooor som bare det - stakkar da hadde den knekt deg. Magen vokser og legger seg der den vil og passer DIN kropp. Sett dem på plass neste gang - og om dei da blir sure så skyller du på hormoner og går din veg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8069792-april-sorry-jenterm%C3%A5-bare-f%C3%A5-bl%C3%A5se-ut-litt/#findComment-8108172 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå