Gå til innhold

crinone og progestan kapsler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg brukte progestan både på det "vanlige" forsøket og på fryseforsøket. Måtte bruke crinone en liten periode da apotekene var utsolgt for progestan.Hører til Porsgrunn og der er det vanlig å bruke progestan uansett. Personlig syntes jeg progestankapslene var best å bruke.

Lykke til!! Håper dere lykkes nå.

takker for svar damer...:) litt greit å vite hva man putter i seg..pakningsvedlegget er det jo bare å glemme..det står jo på tysk..;)

men du liza80..jeg holder til i porsgrunn jeg også..men brukte crinone ved mitt siste "vanlige" forsøk..så tror de bruker litt av begge deler..;) tror nok at det ligger noe i det sunniva78 sier om mengden progestan.

ja ja tatt de første to nå...litt upraktisk å måtte ligge 15 min etterpå...men men det får gå:)

klem fra

Angående det å være i ro etter at men har tatt Crinone eller Progestan...

Jeg spurte på St.Olavs, og de sa at det spilte ingen rolle.

Noen sier derimot at det er viktig å ligge i ro slik at det ikke kommer ut så fort, mens andre sier at det fordeler seg bedre om man er i aktivitet.

Så det er vel litt hips om haps:-)

Selv ligger jeg kun i ro etter at jeg har tatt de om kvelden.

Annonse

hei hei..

sist ved det "vanlige" forsøket gikk jeg på crinone...da fikk jeg beskjed om å røre meg litt for at det skulle fordele seg, nå sa de at kapslene måtte få tid til å løe seg opp før jeg beg å "løpe" rundt...hmm jammen ikke godt å vite...alle sier jo forskjellig..;)

men jeg har jo tid til å ligge jeg da...(fri fra jobben)..så da kan jeg jo det, og gå litt rundt etter de 15 min for å fordele resten...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...