Gå til innhold

begynte å blø igjen......

Anbefalte innlegg

Det var ei uke til eg kunne teste meg.

Hadde alle symptomene på at eg var gravid, men nei. i dag kom menesn. Så skuffa.

Blir heilt deprimert av dette her eg.

Er så slitsomt å mislykkes heile tida.

Har sett på kjerringråda på siden her. så no har eg kjøpt slimløsende hostesaft.

Så da er det bare å prøve igjen neste mnd.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8069680-begynte-%C3%A5-bl%C3%B8-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal kanskje ikke gi deg falske forhåpninger, men har lest at det kan komme en liten blødning når egget fester seg i livmoren - såkalt implantasjonsblødning. Den kommer i så fall ca på dag 7 etter befruktning. Den bør ikke vare like lenge som en vanlig mens.

Håper for din skyld at du kan teste positivt om en ukes tid:-)

Lykke til uansett utfall.

Venter selv i spenning på om den kommer eller ikke.

Det samme skjedde med meg for ca 2 uker siden. Helt merkelig. Skjønte ingenting. Pleier alltid å ha 27-28 dagers syklus, men helt plutselig 23 dager. (Ble jo ikke helt en uke før da men nesten). Trodde først det var festeblødning men det var det dessverre ikke. Er vel ikke meninga at en skal skjønne seg på kroppen alltid...

Men det kan jo være festeblødning for deg da siden det ikke har gått flere dager ennå...

Lykke til! Håper det sitter en spire!

Ja, har hørt at du kan blø når egget fester seg, men synes det var litt mykje som kom. Men siden eg har så uregelmessig syklus, har eg ikkje så stor tru på dette. Vil ikkje bli for skuffa.

Men tester meg nok om ei uke igjen allikevel.

Visst ikkje den viser positiv er det bare til å prøve igjen. Må nesten bare tenke sånn.

Du må ha lykke til du også.

Spennendes denne tiden :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...