Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Min lille krabat har funnet ut at det er veldig morsomt å sparke mammaen sin i høyesiden!! Jeg er veldig kilen så det er nesten sånn et jeg må le når han drar bein eller armer langs siden min! ) Sparkere deres babyen mest til en spesiell side?? Har hørt at side og kjønn henger sammen?!? jeg blir sparket på høyresiden og venter gutt... )
Frk. Vable Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Høyresiden!!! Definitivt!! Har vært sånn hele svangerskapet! Har ikke hørt at det henger sammen med kjønn før, men litt morsomt, da jeg også venter gutt!
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Samme her! Høyre side er favoritt-sparke siden. Klarer nesten ikke å ligge på den siden, da "letter" jeg fra madrassen:-) Venter også gutt. Har hørt at de får en favoritt-side, men ikke at det kan være avhengig av kjønn. Morsomt! Flere med samme erfaring???
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 min ligger med ryggraden mot min høyreside tror jeg å kjenner sparkene mot min venstre... venter gutt
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2007 Åh, en liten sprekk i teorien! hehehe
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 Her sparkes det mot høyre side,så å si hele tiden,en sjelden gang at den er på venstre siden. vet ikke hva det blir.
Musemor med tre søte små Skrevet 3. februar 2007 #7 Skrevet 3. februar 2007 Sparker i høyre side. Venter gutt
tinemor83 Skrevet 3. februar 2007 #8 Skrevet 3. februar 2007 Masse spark i høyre siden, og venter jente
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 3. februar 2007 #10 Skrevet 3. februar 2007 Her sparker det mest venstre, venter jente
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #11 Skrevet 3. februar 2007 sparker mest i venstre siden og opp mot ribbeina nå... (er 29+1) i begynnelsen var det litt over alt. hehe. venter jente
Tinema og Odin 16/2-07 Skrevet 3. februar 2007 #12 Skrevet 3. februar 2007 Her sparkes det også på høyre side. Og jeg venter gutt. Min Jm fortalte at det vanligste leie på barnet er ryggen vendt mot venstre side slik at sparkene kjennes på høyre side. Jeg tror ikke dette er noe kjønnsavhengig. Klem fra meg som kun har 36 dager igjen. ojojojoj
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #13 Skrevet 3. februar 2007 I hovedsak ser det faktisk ut som guttene sparker mot høyre og jentene mot venstre! ) Dette er litt spennende!! ;o)
-Aimee- Skrevet 3. februar 2007 #14 Skrevet 3. februar 2007 Sparker mest til venstre, men merker det vel mest der i og med at moraka ligger foran/på siden på høyre side. Venter gutt!
MissAntrop Skrevet 3. februar 2007 #15 Skrevet 3. februar 2007 Her går det stort sett i ville spark til venstre - venter jente.
**My little Miss drama and I** Skrevet 3. februar 2007 #16 Skrevet 3. februar 2007 Her er det å høyre siden, kan ikke ligge med den siden ned nei, det gjør vondt når hun sparker til da:-).. Mest høyre litt venstre av og til... Så jeg ødelegger vell den teorien.. venter jente ifølge 2 UL;-)...
jubaloooo med to stk Skrevet 3. februar 2007 #17 Skrevet 3. februar 2007 Min babyjente ligger bare å sparker mot høyre...
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 3. februar 2007 #20 Skrevet 3. februar 2007 Kun høyresida her- langt oppi ribbeina. Jeg venter jente, men da jeg var gravid med gutten min sparket han akkurat samme plassen:)
mayaya Skrevet 3. februar 2007 #21 Skrevet 3. februar 2007 Det er stort sett høyre ja :-) LilleGUTT synes det er spesielt morsomt å trø til skikkelig sånn i firetider på morgenkvisten. Da har mamma ligget kjedelig i ro lenge nok, liksom ;-p
2 gutter og 1 jente Skrevet 3. februar 2007 #22 Skrevet 3. februar 2007 ei venninne av meg sa at jeg burde lene meg så mye til venstre som mulig og ligge på venstre side så lillemann ville snu seg den veien. For jordmor hadde sagt at hvis barnet hadde ryggen sin mot vår venstre side ville vi få en lettere fødsel. Men det var visst også mest vanlig at de la seg den veien, for det var lettere for dem å feste hodet....elller noe i den duren! Uansett så sparker min lillemann til høyre!
candymams Skrevet 3. februar 2007 #23 Skrevet 3. februar 2007 Venstre side som det sparkes mest i her, men bristet ribbeinet på høyre side så han har vel fordelt det sånn sett ganske jevnt, he he venter gutt :-)
r-j-s 'nå er gutten vår her' Skrevet 3. februar 2007 #24 Skrevet 3. februar 2007 Høyre side her ogventer gutt, men første min er ei jente oghusparka p akkurat samme side. Jeghar hørt at kjenner du sparka på venstre side er det stor sansynlighet for at du skal føde en 'stjernekikker'. Men vet ikke om det er sant...
2 barnsmor 81 Skrevet 3. februar 2007 #25 Skrevet 3. februar 2007 høyre side, og venter gutt. forrig guttemann sparket også der...godt oppunder ribbeina ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå