amilde 11.06 Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Jeg tror jeg har fått urinveisinfeksjon. Har vondt nederst i magen etter jeg har tisset og tisser veldig ofte. Bør jeg få sjekket dette med en gang (dra på legevakta) eller kan man vente til man får time hos legen?Noen som vet noe om dette? Blir takknemlig for råd.
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Eg gjekk med min UVI i to veker utan at det vart ille, men ein bør jo få det konstatert og fått behandling så raskt som mogleg for at det ikkje skal utvikle seg til nyrebekkenbetennelse. Eg drog ikkje på legevakta (etter å ha snakka med legekontoret - dei skulle dra dit om det vart vondt/ille) men fekk time hos vakthavande lege rett over helga. Men min UVI var heilt symptomfri, så eg veit ikkje korleis det er med deg. Viss det er vondt kan du jo berre stikke innom legevakta.
Susi og prinsessa Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Så i dag at de har selvtester på apoteket for å teste om en har UVI..
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Jeg dro innom legesenteret og bare leverte en urinprøve til helsesekretæren jeg så tok hun og analyserte testen. Så ga hun beskjed til legen min som skrev resept. Jeg trengte ikke time for å avgi urinprøve til helsesekretæren. Lykketil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå