Solstråle* Skrevet 3. februar 2007 #1 Del Skrevet 3. februar 2007 Hehe... det gjør jeg... Begynner virkelig å bli på høy tid å gi seg nå... Når de er to år er jo immunforsvaret fullt utviklet og melken har ikke den store nytten lenger. Har sagt maks to år, men gjerne før. Ser ut til at det blir to år på håret. Mathias Emil elsker melken sin og nå når han har vært syk og ikke spist har an fått maaaange ganger i døgnet. Nå jobber vi med å få det til kun morgen og kveld igjen. Men det er litt av en kamp! Hin dagen hylte han og dro i meg i halvannen time, han ga seg ikke før jeg gikk ut for andre gang... Hvordan skal det gå å slutte helt?? Noen tips?? Vi skal på hyttetur uten han i slutten av mars, tenkte kanskje det var lurt å ta det da. Da har han jo ikke fått på to dager. Hvor mye bør jeg trappe ned før vi reiser tro?? Trenger virkelig hjelp her, begynner å bli slitsomt med alt maset om melk i tide og utide!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 3. februar 2007 #2 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg også :-/ Amanda får før hun skla legge seg. Er det pappan som legger går det fint uten og om vi er borte. Vi har kuttet ut tåren hun fikk på ettermiddagen når hun kom hjem fra barnehagen, det var ille for henne! stakkars, sååå lei seg! nå er det altså kveldspuppen som gjenstår og det tror jeg vi får ordne på den måten at pappa legger henne. Som deg har jeg erfart at ammingen har vært fin å ha når hun har vært syk, da har det vært flere ganger om dagen her også. Maset om melk ble litt voldsomt her også (type dra i genseren og legge seg ned osv) ikke alltid det passet, for å si det sånn. Råd? hm, ja det er vel bare å være hard, det blir noen skrikedager, men det må til. Lykke til iallefall :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hege_d Skrevet 4. februar 2007 #3 Del Skrevet 4. februar 2007 ojoj. Jeg er snart ferdig med å amme nummer to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smokie m/ nr 3. Skrevet 6. februar 2007 #4 Del Skrevet 6. februar 2007 Her har me det akkurat samme leis... me, eller eg, har prøvd å kutte ned til ein gong pr dag, men han kjemper innbitt for retten. Begynner å bli lei, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små... Skrevet 8. februar 2007 #5 Del Skrevet 8. februar 2007 ja jeg ammer.... men det er lillesøsteren.... hihi.... slutta når ho var 1 år... slutta tvert.. og det gikk overraskende bra.. men kan jo hende det er vanskeligere når de er 2 år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå