Gå til innhold

Tror jeg har ei rampejente!


Gjest

Anbefalte innlegg

Vi var på babysang igår og på slutten skulle alle babyen ligge tett i tett under et stjerneteppe. Jenta som lå ved siden av Maja hadde smokk med slik bånd på (som festes i klærne) og Maja var snar i å ta spenntak og dra hele smokken utav munnen på den stakkars jenta... uff, hun begynte å stortute mens Maja var igrunn rimelig fornøyd med fangsten! Men det var ikke over med det nei! Hun snur seg til andre siden og begynner å "terrorisere" (dvs prøver å ta på!) gutten som ligger der og da begynner han også å stortute! Og alt i løpet av sekunder...så jeg fikk jo ikke avverget det heller før "skaden" var skjedd...

 

Hmm... flere som har overnysgjerrige babyer som skal teste ut alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne i grunnen vært Leander. Når jeg legger han på stellebordet så slenger han ut hånden til siden og griper tak i det første og beste han finner og så rett i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie er fæl til å lugge. Hun synes det er veldig stas å gripe tak i håret til storesøsteren som ikke forstår at Sofie ikke vet at det er vondt, så hun begynner å hylgrine hun største da..

Ellers kaster hun seg over det meste hun ser, skal ta på alt, og duker er kjempe stas..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsten er supernysgjerrig. Aaalt skal i munnen. Absolutt alt! Synes jo ikke jeg kan nekte ham å utforske ting, men i blant er ting rett og slett for møkkete eller skummelt, da må jeg prøve å avlede... Men ikke så lett, for han husker godt at det var noe spennende som han ikke fikk leke med... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Ingrid er akkurat likedan. Ganske dominerende i barneflokken, kan man si. Hun har ei kusine som er to måneder eldre, som hun overkjører helt. Må passe på henne hele tida. Kusina hennes er litt mer "pysete" og sjenert også da,og gråter når Ingrid kommer nær henne, stakkars. Sist helg, i et lite uoppmerksomt øyeblikk, reiv Ingridnnesten genseren av kusina si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...