Gå til innhold

April: Hei dere "slankere" her inne:-)

Anbefalte innlegg

Har vært her inne å lest litt og har fått med meg at det er en del som er på slanking for tiden! Det er jeg også:-)

Jeg bare lurte på hvilken "metode" bruker dere? Hvor mye har dere gått ned over hvor lang tid!

Jeg prøver å unngå korbohydrater, noe alla Lindberg, men er ikke så streng med meg selv... Spiser litt frukt og grønnsaker og en liten sjokoladebit innimellom.

Det viktigste er jo at det funker!

Trene absolutt ikke i det hele tatt, så det går jo noe seint. Men det er lenge til sommeren. Hehe...

Har tatt av 3,5 kilo på 3 uker. (Hadde en uke opphold da vi var på ferie. Men la ikke på meg igjen et gram, noe jeg er veldig fornøyd med:-))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8069415-april-hei-dere-slankere-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker ikke noen spesiell metode, men har blitt mer bevist på hva jeg stapper i munnen om dagen. Godis og cola bare i helgen og frukt, grönnt og riktig middag i uken.

Og jeg ahr gått ned ca 3,5 kg på 4 uker nå. Trener absolut ikke,men tenkte att nå ettersom jeg har begynt å gå ned har jeg fått litt blod på tann og tenkte å gå ut å sprinnge ett par ganger i uken på morgenen ettersom Siri er i barnehagen fra 07.30 og jeg ikke begynner före 11 på formidagen.

Men vi får se hva som skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...