Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Når vi snakker om dumme kjøp... Har dere kjøpt, fått eller lånt noe uunværlig da? Noe som kan anbefales andre? Jeg har, og setter veldig stor pris på: * ullpledd fra Nøstebarn, bruker hele tiden. * ellers alt ulltøy, ull har flotte egenskaper! * korthåret lammeskinn * bomullsflanell sengesett til kalde netter * nattlampe jeg slår på når jeg ammer. Lunt lys og baby våkner ikke. * nesesuger, her drar storesøster med seg alle forkjølelsesbakteriene fra bhg, stakkars tett-nese baby! * lett og praktisk stripete genser og bukse fra PO.P.
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Kaiser lammeskinnpose- bruker i vogn, isenga, liggeunderlag kaiser lammeskinn, korthåret Philips babycall Dampsterilisator Avent brystpumpe ( hjelpet mye i begynnelsen) Gåstol ( avlaster meg av og til) Extrema høystol fra babykos.no -topperst! Smekke med armer i vosksed bomul ( trenger ikke å vaske ofte, sparer klær)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Hva slags nattlampe er det du har? Ser etter en litt fin som er litt dempet, den jeg har er så skarp at vi våkner begge to!!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Kjøpt den på www.sprell.no. Ser ut som en blomst med rødt/oransje lys. Den skal henge på veggen, og da gir den ett flott lys i rommet. Den skal egentlig opp på barnas rom, men nå, så lenge jeg ammer i senga, blir den liggende på nattbordet mitt. Anbefaler virkelig den!
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 - vippestolen - lekestativet + babygymmen - flezze teppene - smokk :-) - bleiebøtten - basson duo vogna!
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 Alt av ull Skinnet Voksiposen Ammeklærne Babybjørn vippestol
Ellie73 Skrevet 3. februar 2007 #7 Skrevet 3. februar 2007 - ammepute - flott de første to mnd:-) - vippestol - ullbodyer og -strømpebukser - ulltepper svigermor har strikket
Murmeline Skrevet 3. februar 2007 #8 Skrevet 3. februar 2007 vibrerende vippestol !!!!!!!!!!!!!!!! chicco engangsinnlegg + ull utenpå saueposen (har riktignok arvet den...) medela mini electric gode sko til lange deilige turer! sparkebukser til den første tiden, gode og myke..
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #9 Skrevet 3. februar 2007 Voksiposen-den er genial!!! Tiny love babygym-snuppa digger den:-)
MMy76 Skrevet 3. februar 2007 #10 Skrevet 3. februar 2007 Ammelys - lampen Spøka fra Ikea. Egentlig en barnelampe, men helt fantastisk og praktisk som lys til nattamming. Trykk bare på toppen av lampen for å slå av og på. Meget behagelig lys som ikke vekker noen, men likevel gir den nødvendige belysningen. http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15579&catalogId=10103&storeId=16&productId=60822&langId=-14&chosenPartNumber=60062165
emilie og thea sin mamma Skrevet 3. februar 2007 #11 Skrevet 3. februar 2007 Den lampa har jeg også,topp!!!
IAIA Skrevet 3. februar 2007 #12 Skrevet 3. februar 2007 Babybjørnen, som reddet meg fra å gå fra vettet i kolikktiden! Bleiebøtta (lukter ikke hvis den ikke står på varmekabler...) Ullundertøy, og forsåvidt alt han har av klær i ull... Fantastiske egenskaper!
Karoline's*mamma Skrevet 3. februar 2007 #13 Skrevet 3. februar 2007 Her er lista over mine "lure" kjøp: * voksiposen (angra på at eg ikkje kjøpte før med nr 1) * babybjørn vippestol * skikkelige uteklær * korthåra lammeskinn * Kamera (digitlt og video) :-)
mai mammaen til to Skrevet 3. februar 2007 #14 Skrevet 3. februar 2007 babybjørnen.. den har jeg brukt sinnsykt mye! badestolen babygymmen emmaljunga cerox... den er jo helt nydelig.. (rosa og svart) og alle de fine klærene hennes
mai mammaen til to Skrevet 3. februar 2007 #15 Skrevet 3. februar 2007 og forresten, tom og trine ullbodyene..de med blonder på armene..de er helt super..hun er alltid kjempe god å varm da
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #16 Skrevet 3. februar 2007 Basson Duovogn Carena trille Hoppehuske fikk vi i posten i dag ( kjøpte på deal.no), det var artig, hun begynte å hoppe med enn gang )))
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 3. februar 2007 #17 Skrevet 3. februar 2007 Bl.a. 1 liters fryseposer til kr 10 for 100 poser. Har ikke bleie bøtte, bruker en pose til hver bleie. Har ennå ikke lukta " en dritt " på badet. er muligens en miljø synder, men dette blir desidert billigere enn bleiebøtte.
Teletubbie Skrevet 3. februar 2007 #18 Skrevet 3. februar 2007 - Uro over sengen med fiberoptisk lys, fungerer fint som lampe ved natt amming:) - Maclaren trille - Baby bjorn - Ullrik body og heldress - SMOKKER
2 store gull+1 lite Skrevet 3. februar 2007 #19 Skrevet 3. februar 2007 *voksipose *ull-undertøy, Tom & Trine *Babysafe- slipper å være redd for at barnet sparker av seg dyna og fryser i løpet av natta. *Avent-brystpumpe-kjøpte 1l poser til å fryse ned melk i. *vippestol *masse gaskluter fra sparkjøp *dropp bleiebøtta-dyre poser og vond lukt. Kjøp heller 2-4l poser og ta bleia i de. Bæsjebleie rett UT i søpla. *tisselaken-bra å ha i senga for den høygravide, hvis vannet går. Og til senere når det er oppkast på natta. Det var det jeg kom på i farta...
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #20 Skrevet 3. februar 2007 Emmaljunga edge duo-combi - fantastisk vogn, junior sover fortsatt i bagen om natta - han elsker vogna si:-) Babybjørn bæresele - MYE brukt Korthåret lammeskinn, junior koser med det til han sovner:-) Ullklær Bleiebøtta Babygym'en Alle gulpeklutene jeg kjøpte på sparkjøp - har en storgulper i hus! Digitalkameraet fra Olympus:-) Tar bilder HELE tida, kommer aldri til å gå tilbake til "vanlig" kamera igjen;-) Voksiposen Sikkert mye annet lurt også, men disse tingene er det som har vært helt uunnværlig for meg:-)
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #21 Skrevet 3. februar 2007 Sack`n`Seat - Hva skulle jeg gjort uten....... stolen minsten sitter i badekaret. Takk til Rimi og Kiwi for flotte søppelposer. Har gitt vekk min bleiebøtte
SnupsaTupsa Skrevet 3. februar 2007 #22 Skrevet 3. februar 2007 *BabyBjørn vippestol *TummyTub *Bleiebøtte (helt luktfritt bare vi husker å tømme den i tide, og ikke dyrt. Plass til maaange bleier i en refill og kjøper de i sverige) *sparkebukser/pysjer/bukser med fot!! (sokker sitter ikke) *digitalkamera-MÅ slenge meg på denne! elsker å ta bilder og brukte en formue på bilder før...ikke sååå mange bra heller. Uunnværlig rett og slett!
mamma til en prinsesse Skrevet 4. februar 2007 #23 Skrevet 4. februar 2007 Mitt beste kjøp er en nattlampe på ikea til 30 kroner! Lyser rødt, så det er ikke sterkt lys i det hele tatt. Kan virkelig anbefales.....
hemmeligvemmelig Skrevet 4. februar 2007 #25 Skrevet 4. februar 2007 - Elastisk bæresjal (Tricot Slen) - Baby Björn vippestol - Babygym - Ullklær og pledd - Emmaljunga Edge Duo Combi - Lammy vognpose Stasjonsvogn, hus og digital speilrefleks...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå