Snappie Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Hva ligger nyprisene på for en kombi/duo vogn? Med regntrekk og stelleveske? Ca?
snartmammapåny Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Kommer veldig ann på merket og hvilken modell du velger. Jeg betaler vel i overkant av 7000 for en emmaljunga edge med stelleveske(som man må kjøpe i tillegg)
mammatilsommeren Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Ja det varierer masse det. Som regel så er det litt billigere med combi, men det har også mye med merke å gjøre! noen merke kjøper du med mykbag, noen må du kjøpe som ekstra utstyr, så det vil si at du kjøper sittedelen og så velger du da enten en hardbag eller en mykbag. men ca 5000,- 6000,- så får du sittedel og mykbag. Teutonia for eksempel, der følger med regntrekk, på easy walker sky så følger den også meg. Quinny, tfk, brio og simo, må de kjøpes i tillegg. Den eneste full pakke som jeg kjenner til som du kan få er faktisk Jane Slalom Pro, der får du sittedel, bag, bilsete, regntrekk og stelleveske til langt finere pris enn andre merker! lykke til med valget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå