Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Da er jeg kommet så langt som 12+1 så da er det vel på tide å flytte inn hit:) Har faktisk vært mindre aktiv på BIM enn før jeg ble gravid, men det henger nok sammen med formen, he he! Er kvalm og atter kvalm, men statistisk sett så skal det gi seg snart! Magen har est ut denne siste uka, så nå er første mammaklærne kjøpt inn. Litt rart å skulle ta dem i bruk!
Mamma&LilleKrølle Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Heia!!! Er det virkelig du som har kommet inn her?? :D:D Har glemt å sett etter deg jeg, men nå skjønner jeg at du ble jo gravid sist jeg ønska deg lykke til med testen!! Så gøy!! ååå, nå ble jeg gla!!!))) ..åsså at jeg og du til sist skulle få være på samme trimester da:D *hihi* **Stoor klem til deg**
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2007 Arina: Jepp, nå var det endelig min tur! Var ganske sikker på at testen kom til å bli positiv, kjente igjen symptomene fra første runde! Har hatt litt blødning også denne gangen, men etter å ha sett på knøttet i uke 10 så har vi klart og roe oss ned. Ser jammen i meg ut som at vi får noen uker sammen her inne ja! Klem tilbake!
Mamma&LilleKrølle Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 Vart skikkelig gla jeg nå!! :-) Rart det der. Man kjenner ikke hverandre, men alikevell så kan man bli så gla:D Misunner deg ikke blødninger. Har vært så heldig å unngå det jeg, kan tenke meg jeg hadde blitt bekymra om jeg hadde opplevd det igjen. Men når dere har sett spira, så er dere nok litt roligere da:) Det er så godt å få se den lille der inne, så bitteliten. Og etterhvert få kjenne hva den lille kan finne på inne i magen;) Når har du termin da?
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2007 Min EL-termin er 19. august. Legen mente 20. og UL-legen mente 3-4 dager senere. Er skråsikker på EL, så da bruker jeg den Hvis UL-legen har rett så tror jeg at jeg har satt verdensrekord i tidlig graviditetstest Vi får visst besøk snart, så jeg tenkte jeg skulle kreke meg til å lage boller. Vi snakkes!
Mamma&LilleKrølle Skrevet 3. februar 2007 #9 Skrevet 3. februar 2007 Men du, da er vi to i tilfellet, om tidlig graviditetstest. hehe;) Jeg ble jo flytta 15 dager tilbake!!! Så i tillfelle så slo testene mine ut 2 uker før det går an. Så jeg er hvertfall ikke enig! Samma hva de sier, så er jeg ikke enig. Så jeg tror heller jeg er 25+3 enn 23+2. Nemlig;) Hun er nok bare lik mamman sin, og er liten av vekst. Hehe... Jeg skjønner hvertfall ikke hvordan testene kunne slå ut da. Jeg gikk etter EL-slim. Så nei, ikke enig! hehe. Kos deg med bollene da:-)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. februar 2007 Tusen takk for velkomsten! Gojinta: Nå er det endelig min tur til å flytte inn ja! Blir litt koselig å kunne følge hverandre på 2.tri i 7-8 uker! Besøk av M, G og Nora ble avløst av besøk av Inge. Gikk tilslutt og la meg jeg...
Alba44 Skrevet 4. februar 2007 #12 Skrevet 4. februar 2007 Velkommen hit!!! Ønsker deg en flott tid på 2.trim. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå