Gå til innhold

Utålmodig prøver...

Anbefalte innlegg

Ja, vi er kun inne i vår 1pp, og jeg venter TR i morgen. Jeg er nesten litt bitter her jeg sitter for at vi ikke har fått til en koselig liten spire... Beklager alle som har prøvd lenge lenge lenge! Jeg har dårlig samvittighet ovenfor dere. Men jeg er så vanvittig utålmodig!! Håper det skjer noe når vi går inn i 2pp. Er det flere som meg som er sååå utålmodig?? Også så mye som jeg tenker på å bli gravid om dagen... Kan da ikke være mulig å tenke sååå mye?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8069121-ut%C3%A5lmodig-pr%C3%B8ver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, tror det er veldig mange som er utålmodige ja :-) Desverre går det ikke like fort bestandig, men er jo noen som blir gravide nesten med engang også! Får håpe du har vært heldig denne pp da, kan jo egentlig teste alt du!

Lykke til!! :-)

Kan teste i hytt og pine ja! ;-) Søstera mi, og moren min ble gravide fort, så jeg håper jeg har arvet de gode genene ;-) Og om barnet blir født sent på året er både negativt og positivt, men like ønsket er det uansett! :-D VM i utålmodig.....

Ja, da er det jo store sjangser for at du er like fruktbar !! :-)

*Krysser fingrene*

Ikke noe å tenke på når det blir født egentlig, for min del spiller det iallefall ingen rolle!! Du kommer til å bli like overlykkelig når den positive testen kommer uannsett!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...