Gå til innhold

6 uker og bruker snart str 68..........


marguritten

Anbefalte innlegg

jeg er nesten i sjokk...."lille" elisa vokser ut av klærne sine som en liten bambus plante.

 

har pakket vekk str 50-56 for lenge siden..hun er ca 60 cm,men merker allerde at bodyene hennes er litt vanskelig å "lukke"...så i dag måtte jeg gi henne en body i str 68.....

 

herefader...min første unge brukte først str 62 da hun var 3 mnd..

 

 

flere som må pakke bort små kær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenten min er 6 uker også, og 60 cm... Vokst 6 cm. Vi bruker stort sett 62 men også 68. Merker det spesielt på bodyene. At de strekker seg ned i halsen. Jeg visste jeg fikk en stor jente så jeg er glad jeg ikke hadde klær i mindre enn 62. Så vi brettet heller litt opp på armene i begynnelsen. Utrolig hvor de vokser disse små....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååjaaa... kjenner til det! Jenta vår var 54 cm når hun ble født, så jeg pakket vekk alle de små 50 klærne jeg hadde kjøpt med en gang. Har pakket bort str 54 også. Bruker 62. Hun er 7 uker............ Er litt sjokkert... trodde ikke det skulle gå såååå fort nei...:)) Må ha fløte i melka tror jeg.... *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! :-) Vi bruker fortsatt 56. Passer fint. Har en liten bukse i str 62 som passer nå.

 

Hanna er 4845 gram. Vet ikke hvor lang hun er. Håper de måler til tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp- snuppa her er snart 6 uker og bruker str 62:-) fikk aldri brukt str 50 siden hun var 4530 gr og 53 lang da hun ble født...nå er hun over 5000gr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min bruker også snart strl 68... Tror att jeg må plukke bort 62 om en uke eller to, å han er ju bare 6 uker!! Han var ju lang da han ble født (56)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gutten min bruker oxo en del i str 68!! helt snodig. har vokst ut av det meste i 62. oæææ.. han er ca 5700 gram og 58 cm lang nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakker stadig bort klær jeg også.. Nicklas er 5300 og noe og 58 cm. Han har begynt å bruke bodyer og en ulldress som er i str 68. Bodyene er laaange i skrittet da, men det viser jo ikke under klærne... og man får brukt klærne så kort tid om man skal vente til de passer hundre prosent... Men str. 56 er pakket helt bort, ja :-) - masse klær som kun er brukt en gang...sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min er litt over 7 uker og har begynt å bruke str 62 for en stund siden... nå kan vi også bruke str 68 på ham. Vokser i raser fart.. og jeg har pakket vekk mye i str 56.

Tror det må være fløte i puppene, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å høre at det ikke bare en min unge som vokser i raser fart:) Her bruker vi bodyer i str 62-68 på lillegutt. Helsesøster mente jeg hadde fløte i puppene. Hehe. Han er 8 uker. Veide 6430 gram på 6 ukers kontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henning har ikke vokst så mye, så vi bruker fortsatt 56. Ha ret par bodyer i 62 bare som passer ennå.

Han la på seg, men gikk ned til 4025 igjen etter omgangsyken. Skal veies neste torsdag... Håper han vokser litt til da... :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mario er 4uker å er 60 cm lang, han bruker 68-74 i klær. Da han ble født var han 53 cm, så han har vokst 7 cm på 4 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...