Gå til innhold

Da har jeg også shoppet til babyen :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte dreamybag til å klikke på Quinny'en (i nydelig asurblå farge, fikk kjøpe den brukt av en bekjent) og mamma spantet en body og sparkebukse i str 56 i lyseblått, på bodyen stod det "Familiens sjarmtroll", kjempesøt! :-) Egentlig hadde jeg tenkt å vente endel uker til med å kjpe noe, men vi måtte kjøpe bagen i går og så fristet de klærene så veldig da, hehe... Andre som har shoppet litt? Ellers er det jo ikke så mye nytt vi trenger da, er jo tredje gutten, men noe nytt må vi ha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff tror nesten jeg har handlet alt jeg... Greit å plukke med seg på salg liksom:) ( god unnskyldning i allefall:) )... Tror vi mangler bare madrasser i tillegg til bag til vogna...

Skrevet

Ja jeg som deg har jo det meste fra før. Men det er godt med noe nytt. Har kjøpt en liten body og et par sokker. I tillegg har jeg fått kjøpe et stellebord hos ei venninne. Herlig. Nå er vi bare på husjakt. Det hadde vært så inn i margen godt å få seg hus!!! Jaja.

Skrevet

Jeg har kjøpt en bukse og to bodyer i str 50. Og skal prøve å komme oss til sverige innen febr/tidlig mars for å kjøpe bilsete. Ellers har vi alt fra før vi også...

Skrevet

jeg prøver å holde meg:-) hehe. skal på ul kommende tor så da får vi se... håper vi får vite hva det blir, blir det en gutt trenger vi lite, i og med at vi har en prins fra før, men får vi en jente er jeg redd visa kortet mitt kommer til å gå varmt....;-) klarer ikke å styre meg. er jo så masse lekkert!

Skrevet

Har vært og shoppet på 70 % avslag idag, men det ble ikke mer enn to små dresser i str 62, har så mye fra før av. men blir det gutt så sliter jeg......da har jeg ingenting

Skrevet

Hadde egentlig bestemt meg før at eg sku vente t i uke 28 men sprakk i gar! eg e snart i uke 24! den dressen eg hadde sett meg ut hadde dem plutselig berre en igjen av i str 56. då måtte eg berre kjøpe den! samtidig kjøpte eg 3 bodya 1 lue og et kose pledd...............! :D

Typen blei ikkje nåkka overraska! hehe...........

Skrevet

Hvor har du kjøpt den boddyen hen??? hørtes super kul ut! =)

Skrevet

Jeg var en tur på Ikea i går og fikk kjøpt stellebord til en tredjedel av prisen, og det var jo gøy.. Var etterpå og kjøpte inn litt søtt rosa sommertøy til babyen, så nå har jeg så smått startet.. Dette er nr 2, så jeg må ærlig innrømme at jeg startet innkjøpene endel tidligere sist, stresser ikke på en måten denne gangen, men kan jo ikke motstå gode tilbud.. ;)

Skrevet

Hei hei!

Jeg hadde også det meste fra før men har kjøpt noen bodyer og kose dress. I går kjøpte vi vogn(teutonia spiritS3) Kanon god å trille!! og bilsete(Maxi cosi med base)... litt tilig kansje, men det er nå kjekt å ikke stresse med det senere. Kjøpte nytt denne gangen siden vi kjøpte brukt forrige gang.

Skrevet

Den er i "Name it" serien, de har utrolig mye fint til babyer. De hadde en til med teksten "Mamma sier jeg er verdens søteste!" men den hadde de bare i større størrelser igjen når jeg var der. Exit fører merket i hvertfall, har sett de på andre butikker også. Er bitte litt dyrere enn de store kleskjedene men har mye, mye bedre kvalitet også da!

Skrevet

Ja vi skal også ha nytt bilsete, det og ny madrass, ellers så tror jeg vi har det, bare bitte litt nytt babytøy også. Bilstolen vi hadde får vi ikke plass til mellom de to bilstolene vi har nå + at den begynte å bli gammel nå, så da er det like greit med ny :-)

Skrevet

Jeg er førstegangs så vi må jo bare ha så mye.. hehe.. klarer ikke dy meg jeg heller.. er bare 16 uker, men har kjøpt ammepute, bodyer, kosebamser, bestilt vogn, og litt annet småtteri.. blir jo så fristet da... rengner med jeg kjøper litt mer når jeg får vite kjønnet.. gleder meg =o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...