Gå til innhold

Ta dere sammen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...dere som alltid kritiserer og plager de som kommer med "dumme" spørsmål, eller noe dere er uenig i.

Jeg har faktisk holdt munn ganske lenge, men gang etter gang ser jeg at mange av innleggene på disse sidene går fra å være spørsmål fra engstelige mødre til å bli rett og slett mobbeinnlegg.

Er vi ikke voksne mennesker her da dere og er ikke dette et forum der folk skal kunne stille dumme spørsmål uten at de trenger å få seg en skyllebøtte eller to.

Min henstilling til alle er er å ta seg litt sammen og slutte å kritisere for hver eneste lille ting, og skal du kritisere så syntes jeg faktisk også det er feig å bruke "anonym".

Bare et lite hjertesukk fra en som ikke klarte å holde munn lenger

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så sant så sant! Forstår at flere velger å være anonyme når de spør om ting, selv ved ting som ikke er sensitive. Hender jeg gjør det en gang i blandt selv.

Skrevet

helt enig...

er den del ting en lurer på som en kanskje sjøl synes virker domt og da er det ikke alltid morsomt og spørre venner eller familie.

greit med ett sted som en kan få svar på ting en lurer på og som ikke kjenner deg personlig..

jeg har også lest tråder jeg spørsmål jeg ikke viste jeg lurte på og fått en del tips... greit å få tips før en selv er i en situasjon og vet da kanskje hva en skal gjøre...

Skrevet

Helt enig. Jeg er blant annet en av de som og vet åssen folka her kan oppføre seg. Skulle ikke tro at det var mødre men uvisse tenåringsberter som tror de vet bedre enn alle andre. Og disse tinga lærer de ungene sine også.

Skrevet

Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar :)

Er enig i at man kan svare skikkeligt på spørsmål og har man ikke svar så skriver man ingenting.

Skrevet

......nesten enig ;)

Men av og til lurer jeg på om det er virkelige spørsmål, eller om det sitter en kødd av en idiot en eller annen plass og ler av oss............???

Hadde dem som skrevet innlegg brukt nicket sitt, hadde vi i det minste visst at spørsmålet var sånn ca 75% seriøst, og da hadde det faktisk vært enklere å komme med et seriøst svar tilbake også.......

Vært nesten fristende å foreslå et forum for anonyme spørsmål......??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...