Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Gutten min på to år kan de aller fleste fargene. Er det normalt eller er han tidlig ute?
Havhesten Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 det er veldig individuelt har jeg forstått, men min kunne det samme da han var 2.
camilla^ Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Mi eldste kunne alle da hun var to, selv om hun såvidt pratet. Mi minste kan ingen, alt er blått og er to nå. De er begge tidlig ute, men på ulike ting.
kat Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 tror dette er forholdsvis vanlig, men noen kan farger mog andre lærer seg bilmerker eller bokstaver. er veldig individuelt og syns egentlig det blir feil å opperere med normalt eller unormalt. jenta mi kan de fleste fargene hun er 2, 4 år, og jg syns elfølgelig hun er flinkmsom kan det venninna mi sin datter kan bare noen få farger men skiller mellom en hel mase bilmerker utrolig søtt når du hører henne si der er en susuki hehe, eller pappan min kjører pord ( klarer ikke si f). er som sagt veldig individuelt og poenget mitt er vel egentlig at det det skaln bygge på barnas interesser ikke det vi vil de skal lære fordi andre barn har lært seg det på samme aldrestrinn.
Synnøve_Solbakken Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Er nok tidlig, men ikke uvanlig. Min foreslår farger, men bommer ca hver gang...hehe
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 Er litt forskjellig i den alderen i forhold til hva de interesserer seg for.. Noen kan farger, andre kan tall og noen kan en haug med bilmerker, Noen andre har god greie på dyr.. Lillegutt her har plassert seg sånn midt på treet med å interessere seg litt for alt.. Han er flink med tall og dyr særlig, og han kan navnet på de fleste fargene, men det er noen av de han blander litt fortsatt, men gul og grønn og blå og sånn klarer han. Litt verre med brun, lilla, grå og oransje osv.
englegull Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Gutten min kunne blå, grønn, gul, orange, rød, rosa, lilla, svart og hvit før han fylte 2;)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Hei sann har gutt som fylte to nå i jan. Han kan også alle fargene. Veldig individuelt dette. Han kan også telle til tolv. Men han er nok heller tidlig enn seint ute for å si det sånn. Noe må være seine og noen tidlige for å få et gjennomsnitt, er det ikke sånn. Trenger jo ikke å være noen smågenier for det liksom.. Det jevner seg gjerne ut i 3-4 års alderen uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå