Gå til innhold

erfaringer med simo kombi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har erfaringer med denne vognen. Hvor lenge kunne dere bruke bagen f.eks. Alle gode og dårlige erfaringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp hatt en simo kombi. Var superfornøyd med den, men den ble dessverre ødelagt, og da var babyen blitt så stor at jeg kjøpte en annen sportsvogn i stedet for en ny simo kombi. Hadde kjøpt en ny likens dersom vi skulle ha hatt flere barn senere, men nå er det stopp

:-).

Babyen vår er født på våren. Brukte bagen til jeg måtte ta i bruk skinnposen nå i høst. Da var hun blitt såpass stor, og posen tar jo en del plass, så jeg valgte å ta bort bagen. Hun brukte bagen i 5 mnd.

Det aller beste med simo kombien er trillekomforten. Den er helt super å trille. God fjering, og samtidig stabil. Simo er også den eneste vognen jeg vet som som er helt vind og vanntett, og regntrekk har jeg kun brukt 2 ganger i løpet av høsten og vinteren. Jeg er ute med vogna nesten hver dag, så den har blitt brukt i all slags vær.

Vet at det er noen som mener at simo kombi er for stor og tung, og i tillegg for kjedelig, men dette er nå i allefall den vogen som jeg har vært aller mest fornøyd med.

Skrevet

Har Simo kombi, er meget godt fornøyd. Fikk baby i februar, brukte faktisk voksipose i bagen frem til våren. Når det ble kaldt igjen på høsten byttet vi ut bagen, ca 7-8 mnd tenker jeg. Har hatt litt problemer med kalesjen, har kombi urban uten kalesjestrammere. Men så fikk vi bytttet kalesjen (gratis) og nå er den perfekt selv om det ikke er strammere på den. Unik komfort i sportsdelen, den er sovevogn i barnehagen til min gutt på 2 år, han har veldig god plass og den er helt flat i ryggen. Det eneste problemet nå er at vi venter en til, og vil fortsatt bruke vogna i barnehagen til eldstemann...... Så har valgt å skaffe ny bagvogn til neste. Men er Simo-fan altså!

Skrevet

Dere som har simo kombi vogn, vet dere om man får en slik vogn inn i en audi a4 stv. uten å ta den fra hverandre?

Skrevet

takk for alle fine svar,leste mange innlegg etter kjøp av vogn og lurte på om vi hadde kjøpt rett,men jeg tror nok det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...