Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi er ALLTID syk! Aldri kan vi være frisk i over en uke. Blir sprø snart. Hans Marius har feber på 4. dagen. Hadde 39,5 i morges. Fikk febernedsetende, og sover nå. Han fyker opp i feber, og spiser nesten ikke. Og vi som skal på vektkontroll på tirsdag. Var til legen i går, for han surkler så innmari. Infeksjonsprøvene var fine, og det var ikke noe bronkitt eller lungebetennelse. Har ørebetennelse i begge ørene, men siden prøvene var fine, skulle det ikke behandles. Skal fortsette å gi efedring og toclase, men er ikke mye vi klarer å få i han. Spyr av det. Så nå er det febernedsettende og nesedråper det går i. Er så sliten etter 5 netter med toppen 2 timer søvn hver natt. ååååååå, er så leiiiiiii

Dagens syteinnlegg. Sorry, måtte bare få det ut!

Fortsetter under...

Ja få ut fustrasjonen..........lov å syte her vetu!

Ja det er kjedelig med sykdom. Feber,surkling,ørebetennelse...............høres ut som Hans Marius har god grunn til å være surkete.

Og at du er sliten og lei med så lite søvn er veldig forståelig.

Bare et spm. Er det en ordinær kontroll dere skal på tirsdag, eller er det pga at han har lagt veldig lite på seg i det siste?

Mange bli-fort-bedre-hilsninger fra mæ og lillegutt

Jeg føler med deg!!!!!

Er akkurat det samme her i huset om dagen.....

Ikke noe søvn i det hele tatt og det tar bare knekken på et menneske:(

Har syti masse i det siste jeg å så godt å se det er andre å:-)

Uff, stakkars dere! Men det er MYE syke unger overalt synes jeg. I bhg til ungene, er de borte en etter en. Og hører det er mange som har høy feber over mange dager. Vi har hatt vår runde vi også, men har heldigvis ikke fått det tilbake.....enda.... God bedring!!!!!!!!

Ikke at jeg unner andre å være syk, det gjør jeg ikke. Men det er faktisk en trøst å vite at vi er flere.

I dag har han sovet på brystet vårt det meste av dagen, og febernedsettende hjelper i ca 5 timer. Nå har han nettopp kasta opp, og virker litt bedre. Nå sitter han på gulvet og leker litt med pappaen. Har ikke fått paracet siden 11 i dag, men har vært glovarm i ettermiddag. Må ha en febernedsettende til natta, så sparer litt.

Nå håper jeg virkelig det går over snart. Her går det mye forkjølelse og hoste for tiden. Pluss det er brutt ut kikhosteepidemi. Men vi er nå vaksinert, så håper det ikke biter på oss.

God bedring til alle syke.

Annonse

ånei kor kjedelig.. e lov å klage vennen!

Håpe dåkke snart blir frisk og rask igjen.. Sluppet unna vannkoppene?

Vi e snart ferdig m de tror eg.Begynt å tørke ut noen av de hvertfall.

Masse god bedring!

Klem

Ingen vannkopper enda iallefall. Håper virkelig vi slipper unna de denne gang. Har hatt nok for en stund. Heldigvis har jeg kjempesnille svigerforeldre, som stiller opp og hjelper til. Har tenkt han skal være hjemme noen dager neste uke, selv om han mot alle ods er frisk i morgen. For nå trenger både han og vi en pustepause. Så svigersene skal passe han mandag og tirsdag, siden de har fri. Så får vi ta det deretter.

Takk for hilsen. Godt at Hermine er snart kvitt vannkoppene

Kom igjen, bare syt i vei du.

Vi er her for deg, klare for å høre alle hjertesukk både du og alle andre kommer med.

Huff, det er så tøfft når de små er sjule.

Spyr av medisin det vet jeg alt om, Even fikk Bricanyl da vi va rpå legevakta med han sist gang, og han spydde av det og hostesafa akkurat samme.

Så da jeg fikk antibiotika hos legen var jeg skikkelig sikker på at dette også kom til å gå samme veien, men nei. Den gikk ned. Phu.

Sender dere mange varne bli-frisk-klemmer fra oss her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...